پروین: اگر قرار است کی‌روش برود، مربی ایرانی جانشین او شود

پروین: اگر قرار است کی‌روش برود، مربی ایرانی جانشین او شود

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پیشین باشگاه پرسپولیس معتقد است که در صورت رفتن کی‌روش از تیم ملی باید مربی ایرانی جایگزین او شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی پروین در مورد جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که در دفتر حسین هدایتی برگزار شد گفت: دور هم جمع شدیم تا بتوانیم با شرایط جدید سهم پیشکسوتان پرسپولیس را بخریم. پیشکسوتان پول کافی ندارند و به خاطر همین با کمک هدایتی می‌خواهیم این کار را انجام دهیم. می‌خواهیم 20 درصد پول را نقدی بدهیم و بقیه را هم 5 ساله پرداخت کنیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه اعلام شده خریدار این باشگاه، باید ورزشگاه درفشی‌فر را هم بخرد، خاطرنشان کرد: درفشی‌فر معارض دارد و باید در این مورد پیگیری‌ها را انجام دهیم. باید ببینیم چه می‌شود. ما دنبال سهم پیشکسوتان هستیم و می‌خواهیم این سهم را به نام شرکت پیشکسوتان پرسپولیس بزنیم و مسئولیت این شرکت را هم به عابدینی بدهیم.

پروین در خصوص سرنوشت کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران گفت: اگر قرار باشد کی‌روش را برداریم و مربی خارجی دیگری بیاوریم، بهتر است کی‌روش بماند. من موافق این هستم که در صورت رفتن کی‌روش مربی ایرانی جایگزین او شود.

وی اظهار داشت: از کی‌روش گله‌ دارم، به خاطر اینکه تیم او در هر 4 بازی با یک سیستم به میدان رفت و خبری از تغییر سیستم نبود، در صورتی که همه دیدند تیم ملی وقتی در بازی عراق به گل نیاز داشت حتی 10 نفره به این تیم دو گل زد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon