سیستم گرمایشی مدارس شهرستان سقز استانداردسازی شد

سیستم گرمایشی مدارس شهرستان سقز استانداردسازی شد

خبرگزاری تسنیم: مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز گفت: تمام مدارس شهرستان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد اعم از تابشی، شوفاژ و پکیج و نیز بخاری‌های نفتی و گازی مجهز شده‌اند.

مظفر رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سقز، با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش سقز در نوروز 94 اظهار داشت: این مدیریت برای تعطیلات نوروز سال 94 از هم اکنون تمهیداتی را اندیشیده ‌تا همچون سنوات گذشته در خدمت مهمانان نوروزی باشد.

وی گفت: در راستای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی هماهنگی و برنامه ریزی با مسئولان ادارات شهرستان صورت گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش شهرستان سقز ظرفیت پذیرش 300 نفر میهمان در طول شبانه روز در مراکز رفاهی خود پیش بینی کرده ‌و این مدیریت آمادگی دارد تا در صورت لزوم نسبت به پذیرش مهمانان بیشتر اقدام کند.

وی به کارهای انجام شده در آموزش و پرورش شهرستان سقز در راستای ارتقای آموزشی این مدیریت اشاره کرد و گفت: در راستای استفاده از شیوه‌های نوین آموزشی، استفاده بهینه از زمان، دسترسی بیشتر به اطلاعات و پردازش آن و تحقق عدالت آموزشی، 682کلاس درس در شهرستان هوشمند سازی شده است.

رستمی خاطرنشان کرد: این هوشمندسازی با هزینه‌ای بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل کمک‌های خیران، اولیاء و معلمان هزینه شده است.

وی گفت: امسال با هزینه‌ای بالغ بر 150میلیون ریال، مدارس روستاهای باغلوجه، بیگ اویسی و گردیگلان شهرستان هوشمند شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سقز  افزود: امسال هوشمندسازی مدارس، سیستم و پروژکشن دبستان قهرآباد حومه با همت اولیای دانش آموزان و مجتمع امام شافعی سرا با هزینه‌ای بالغ بر17میلیون ریال انجام شد.

وی گفت: تمام مدارس شهرستان به سیستم‌های گرمایشی استاندارد اعم از تابشی، شوفاژ و پکیج و نیز بخاری‌های نفتی و گازی مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon