مراجعات به نمایندگان کردستان برای مشکلات حوزه درمان به صفر رسید

مراجعات به نمایندگان کردستان برای مشکلات حوزه درمان به صفر رسید

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش از آغاز طرح تحول نظام سلامت ۶۰ درصد مراجعات مردم کردستان به نمایندگان مجلس مسائل درمان بود اما خوشبختانه با اجرای طرح تحول نظام سلامت، مراجعات در این حوزه تقریباً به صفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سید محمد بیاتیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کردستان با ابراز خرسندی از اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور اظهار داشت: قبل از اجرای طرح تحول نظام سلامت، 60 درصد علت مراجعه‌کنندگان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مسائل درمان بود اما خوشبختانه با اجرای این طرح، مراجعه کنندگان در این حوزه تقریباً به صفر رسیده است.

وی با اشاره به این که سازمان تامین اجتماعی بدون بهره گیری از بودجه دولتی به خوبی با اجرای طرح تحول نظام سلامت همکاری کرده است گفت: کردستان یک استان محروم است که نیازمند تلاش مضاعف در حوزه درمان است و امیدوارم مدیر درمان جدید این سازمان بتواند در ارتقاء هرچه بیشتر تامین اجتماعی در این استان گام بردارد.

هوشنگ فولادی مدیر درمان تأمین اجتماعی کردستان هم در این جلسه اظهار کرد: فعالیت در کردستان با توجه به این که استان محرومی است سختی‌های خاصی دارد که امیدوارم بتوانم با افتخار و سربلندی انجام وظیفه کنیم.

وی گفت: یکی از اولویت‌های کاری اینجانب، ادامه طرح‌های مدیر درمان سابق سازمان تامین اجتماعی در استان است و آنها تا زمان به نتیجه رسیدن، پیگیری خواهم کرد.

مدیر درمان جدید سازمان تامین اجتماعی استان کردستان با تاکید بر لزوم ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم به اجرای طرح نظام سلامت در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: امروز طرح تحول نظام سلامت یکی از اساسی ترین و مهم ترین برنامه‌های در دستور کار دولت است که امیدوارم با همراهی و همکاری همه مسئولان برنامه‌های این حوزه محقق شود.

وی بر لزوم همکاری و مشارکت مجموعه تاکید کرد و افزود: از پیشنهادات سازنده مجموعه حسن استفاده می‌شود چرا که هیچ مدیری بدون همراهی و مشارکت اعضا موفق نمی‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon