رجبی: برای جنگیدن به مصاف عربستان می‌رویم و دنبال پیروزی هستیم

رجبی: برای جنگیدن به مصاف عربستان می‌رویم و دنبال پیروزی هستیم

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: پیروزی در جام جهانی خاطره خوبی برای ما می‌شود و همه با سربلندی از آن حرف خواهیم زد.

محمدرضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به قطر، در مورد دیدار آخر تیم ملی مقابل عربستان در رقابت‌های جام جهانی اظهار داشت: بازی آخر ما مقابل عربستان سخت خواهد بود با این حال ما برای جنگیدن به زمین می‌رویم و به دنبال پیروزی هستیم.

وی همچنین در مورد پیروزی مقابل شیلی گفت: رقابت خیلی خوبی بود و هر 2 تیم بازی خوبی ارائه دادند. ما از تیم شیلی 4 یا 5 گل بالاتر بودیم  و توانستیم برتری خود را حفظ کنیم. بچه‌ها زحمت زیادی کشیدند و من به خاطر این پیروزی در جام جهانی خیلی خوشحالم. پیروزی در جام جهانی خاطره خوبی برای ما می‌شود و همه با سربلندی از آن حرف خواهیم زد.

ملی پوش هندبال ایران تصریح کرد: گام اول را خوب برداشته‌ایم و منطقی نیست که در نخستین حضورمان در جام جهانی به پیروزی‌های متعدد برسیم و به اصطلاح از پله اول به پله دهم بپریم!

رجبی در مورد کیفیت لباس‌های تیم ملی گفت: لباس‌ها از آلمان به دست ما رسید و جنس آنها خوب است اما به خاطر درگیری‌هایی که در هندبال وجود دارد ممکن است که لباس‌ها پاره شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon