علما و روحانیون همدان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار می‌کنند


علما و روحانیون همدان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از دیدار علی لاریجانی با علما و روحانیون همدان در ۹ بهمن ماه جاری ‌خبر داد.

امیر خجسته در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به سفر دو روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به همدان اظهار داشت: از سال گذشته پیگیر حضور رئیس مجلس در همدان بودیم که به دلایل مختلف این برنامه به تأخیر افتاد و اکنون در 8 و 9 بهمن ماه جاری میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی در همدان هستیم.

خجسته بیان کرد: حضور رئیس مجلس در همدان به طور قطع دارای برکاتی برای استان است، ضمن اینکه وزیر نیرو نیز در 9 بهمن ماه برای افتتاح سد سرابی تویسرکان به همدان می‌آید.

وی با اشاره به اینکه حضور رئیس مجلس فرصتی را برای استان به وجود آورده تا در قانونگذاری بودجه سال 94، همدان به طور عادلانه در بودجه‌بندی دیده شود، گفت: حضور لاریجانی در شورای اداری و نشست وی با فعالان اقتصادی بخشی از برنامه‌های این سفر دو روزه است.

خجسته افزود: نشست رئیس مجلس با فعالان اقتصادی همدان و طرح مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان سبب راهگشایی در بودجه و رفع موانع تسهیلات بانک‌ها به فعالان در این زمینه می‌شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از دیدار لاریجانی با روحانیون و ائمه جمعه همدان در بیت نماینده ولی فقیه در همدان خبر داد و گفت: در این جلسه در مورد مسائل سیاسی، اجتماعی، تحریم‌ها، موارد ملی و بین المللی بحث و صحبت می‌شود.

خجسته حضور لاریجانی در شهرستان‌های رزن، بهار و لالجین، کبودرآهنگ، ملایر و تویسرکان را از دیگربرنامه‌های پیش بینی شده اعلام کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon