تشکیل جلسات مستمر جبهه پایداری با گروه‌های اصول‌گرا برای "وحدت"

تشکیل جلسات مستمر جبهه پایداری با گروه‌های اصول‌گرا برای "وحدت"

خبرگزاری تسنیم: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی از تشکیل جلسات مستمر پایداری با گروه‌های اصول‌گرا همچون ایثارگران، مؤتلفه و رهپویان حول محور "وحدت" خبر داد.

فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار اعضای این جبهه با علما، گفت: دیدار با علما، بزرگان و فقها جزء برنامه‌های مستمر جبهه پایداری انقلاب اسلامی است و اخیراً نیز دبیرکل جبهه پایداری و برخی اعضای شورای مرکزی جبهه با آیت‌الله موحدی‌کرمانی دیدار داشته‌اند.

وی ادامه داد: دیدار تمامی اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با آیت‌الله موحدی‌کرمانی در برنامه این جبهه قرار دارد، اما زمان آن مشخص نشده و انجام این دیدار بستگی به زمان و هماهنگی‌های لازم دارد.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی افزود: اعضای جبهه پایداری در زمان مناسب با آیات عظام مصباح‌، یزدی و موحدی‌کرمانی نشست برگزار خواهند کرد. ضمن اینکه با آیت‌الله مصباح دو ماه پیش دیدار داشتیم.

آلیا گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی تنها تشکیلاتی است که مصوبات شورای مرکزی آن بعد از تأیید فقها اعتبار پیدا می‌کند و پس از آن اجرایی می‌شود و لذا اعضای شورای مرکزی با فقها جلسات مستمری دارند و آنها بر شورای مرکزی نظارت دارند.

وی با بیان اینکه جبهه پایداری تاکنون به بحث انتخابات ورود نداشته است، یادآور شد: یکی از برنامه‌های مفید جبهه پایداری تشکیل جلسات مشترک با دبیران کل سایر تشکل‌ها در جهت همگرایی بیشتر و تحکیم وحدت و انسجام است و جبهه با تشکل‌های مختلف اصولگرا که در خط ولایت قرار دارند، جلسات مستمری را برگزار می‌کند.

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما با گروه‌هایی همچون ایثارگران، مؤتلفه و رهپویان بیشترین جلسات همگرایی را برگزار کرده‌ایم و مهمترین بحث همگرایی گروه‌های اصولگرا مربوط به انتخابات نیست، بلکه این انسجام و همگرایی برای پیگیری مطالبات نظام و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و اقتصاد مقاومتی است.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon