کفاشیان: با کی‌روش قطع همکاری نمی‌کنیم

کفاشیان: با کی‌روش قطع همکاری نمی‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش ۴ سال است که در فوتبال ایران کار می‌کند و قصد نداریم که با او قطع همکاری کنیم.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضورش در فرودگاه امام خمینی (ره) اظهار داشت: به اینجا آمده‌ام تا از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی تشکر کنم و به آنها خسته‌نباشید بگویم. 

وی افزود: بازیکنان تیم ملی تلاش و زحمت خود را کشیدند و مانند بازی با آرژانتین که تیم ملی شکست خورد اما مردم رضایت داشتند، در جام ملت‌های آسیا با وجود راه نیافتن به مرحله نیمه‌نهایی مردم از تیم ملی رضایت داشتند.  همین موضوع برای ما کافی است. 

کفاشیان در مورد وضعیت کارلوس کی‌روش تصریح کرد: کی‌روش 4 سال است که با تیم ملی کار می‌کند و در حال جوانگرایی است که هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بازیکنان تیم ملی با کی‌روش راحت هستند و با تفکرات سرمربی تیم ملی آشنایی دارند. 

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: کی‌روش به خوبی به فوتبال ایران آگاهی پیدا کرده و قصد نداریم با او قطع همکاری کنیم. اگر بخواهیم مربی دیگری به جای او بیاوریم زمان زیادی لازم است تا بخواهد با فضای فوتبال ایران آشنا شود.

کفاشیان در خصوص اینکه درست است که مردم از کی‌روش رضایت دارند اما برخی مربیان داخلی از وی انتقاد می‌کنند، گفت: از کارها و نتایجی که کی‌روش گرفته راضی هستیم و قصد نداریم او را کنار بگذاریم. به دنبال این هستیم که برنامه‌های خود را تا جام جهانی 2018 پیش ببریم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون فوتبال با حسین فرکی مذاکراتی با سرمربیگری تیم ملی ایران انجام داده، اظهار داشت: فرکی با سپاهان قرارداد دارد و صحبتی با او نداشته‌ایم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره رفتن مهدی محمد‌نبی از دبیرکلی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: روز گذشته در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد نبی صحبت انجام و قرار بر این شد که او به ایران بیاید تا در مورد نماندن یا ماندن وی تصمیم‌گیری شود. ضمن اینکه باید شرایط خودش را نیز از وی بپرسیم. 

کفاشیان در مورد اعتراض برخی تیم‌های لیگ برتری به تغییر برنامه مسابقات لیگ برتر گفت: برخی تیم‌ها اعتراض کردند اما قبلا گفته بودیم که تیم ملی به مراحل بالاتر صعود نکند، مسابقات را زودتر آغاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon