نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی منشأ خیزش‌های جدیدی در غرب می‌شود

نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی منشأ خیزش‌های جدیدی در غرب می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای‌شمالی می‌تواند منشأ خیزش‌های جدیدی در غرب شود.

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در مورد نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای‌شمالی، گفت: نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکای‌شمالی به دلیل اینکه در سطح بین‌المللی پوشش داده می‌شود و خطاب آن جوانان هستند، اهمیت فراوانی دارد و مقام معظم رهبری با قلم بسیار ساده خواسته‌های خود را از جوانان اروپا و آمریکای‌شمالی مطرح می‌کنند.

وی افزود: در نتیجه مسلماً این نامه می‌تواند منشأ خیزش‌های جدیدی در غرب شود. پیام‌های این چینی قطعاً آثار با نفوذی دارد، همان‌طور که امام (ره) به گورباچوف نامه دادند، پیام مقام معظم رهبری نیز در همان جهت و راستاست و یک پیام پیامبرگونه را مطرح کردند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه نامه مقام معظم رهبری از این جهت مهم است که غربی‌ها در این دوره بحث اسلام‌هراسی را راه انداختند، اظهار داشت: برای اینکه موضوعات شفاف شود و جوانان اروپایی و آمریکایی بدانند سیاست‌مداران به مردم، مخصوصا جوانان که طالب حقیقت هستند، دروغ می‌گویند، مقام معظم رهبری می‌فرمایند جوانان باید مطالب درباره اسلام را به صورت مستقیم مطالعه کنند و اسلام را به صورت کانالیزه و انحرافی نپذیرند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon