پاسداری از آرمان شهدا بهترین سلاح مقابله با دشمنان است

پاسداری از آرمان شهدا بهترین سلاح مقابله با دشمنان است

خبرگزاری تسنیم: امام جمعه موقت سقز بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان را حفظ وحدت، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، ماموستا سید حسین حسینی عصر امروز در جلسه فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سقز برگزار شد اظهار داشت: شهادت یک نعمت الهی است که نصیب هر کس شد آن فرد نزد پروردگارش از مقام والایی برخوردار خواهد شد.

وی گفت: شهدا برای پاسداری از کیان اسلامی از همه چیز خود گذشتند تا این کشور از آسیب دشمنان محفوظ بماند.

امام جمعه موقت سقز با اشاره به اینکه، دشمنان ما از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دست به کار شدند تا ملت ما و کشور را از پای درآورند تصریح کرد: همین فرهنگ ایثارگری بود که کشور ما را بیمه و دشمنان را مایوس کرد.

ماموستا حسینی افزود: هیچ‌کس نباید گمان کند که دشمن در یک زمان از دشمنی با ما و نظام ما دست برخواهد داشت و باید همواره فرهنگ شهادت طلبی و از خودگذشتگی خود را در برابر آنان حفظ و تقویت کنیم.

وی شهادت را بالاترین مقام نزد خداوند برای بشر دانست و گفت: این روحیه شهادت طلبی دشمنان را به وحشت انداخته و بر همین اساس است که توان رویارویی مستقیم با ایران اسلامی را ندارند.

امام جمعه موقت سقز بهترین سلاح برای مقابله با دشمنان را حفظ وحدت، تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های شهدا عنوان کرد.

علی اکبر ورمقانی فرماندار سقز نیز در این جلسه اظهار داشت: شهادت طلبی ملت ایران سدی عظیم در برابر زیاده‌خواهی دشمنان است.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از همان بدو پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کردند نظام اسلامی را ساقط کنند، گفت: روحیه شهادت طلبی سبب سردرگمی و در نهایت عقب راندن دشمنان شد.

فرماندار سقز تصریح کرد: از همان سال 42 تا به امروز برای زنده کردن شعائر دینی و اسلامی در کشور شهید داده‌ایم و با حفظ روحیه شهادت طلبی و ایثارگری خود باز شهید خواهیم داد و در برابر دشمنان در حفظ نظام اسلامی ذره‌ای عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی گفت: همه دنیا ملت بزرگ ایران اسلامی را با نام شهدا می‌شناسند و تا زمانی که نام شهدا در کشور ما زنده انقلاب اسلامی زنده و پویا به حرکت رو به رشد خود ادامه خواهد داد.

ورمقانی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت است که کشور ما را در برابر توطئه دشمنان حفظ کرده و این فرهنگ باید روز به روز عمیق‌تر شود افزود: ملت ایران در زمان جنگ نابرابر با دشمنان روحیه شهادت طلبی خود را حفظ کرد و نگذاشت یک ذره از خاک پاک ایران عزیز به دست دشمنان بیافتاد.

وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان در فضای مجازی و با تهاجم فرهنگی در صدد سست کردن باورهای دینی جوانان هستند که برای مقابله با این توطئه باید فضای جامعه را مملو از عطر ایثار و شهادت کنیم.

فرماندار سقز گفت: امروز دشمنان ما بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ غنی و باور دینی ما ایمان دارند و وجود همین فرهنگ سبب ترس دشمن از نظام مقدس اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برنامه های دهه مبارک فجر قرار داریم، بر حضور گسترده مردم در جشن‌ های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon