پیروزی امیدهای ایران مقابل اوکراین در ماراتُن پنالتی‌ها

پیروزی امیدهای ایران مقابل اوکراین در ماراتُن پنالتی‌ها

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف اوکراین رفت که در ضربات پنالتی برنده این دیدار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال امید کشورمان که در کشور ترکیه اردوی تدارکاتی خود را برپا کرده است، در آخرین دیدار دوستانه خود در این اردو و در شهر آنتالیا به مصاف اوکراین رفت. این دیدار در وقت‌های معمول بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در ضربات پنالتی تیم ایران با نتیجه 12 بر 11 موفق به شکست حریف خود شد.
 
در این دیدار ابتدا این تیم اوکراین بود که در دقیقه 23 موفق شد روی یک ارسال زمینی و با ضربه‌ای که از داخل محوطه جریمه به‌سمت دروازه ایران زده شد به گل برسد. در ادامه و در دقیقه 28 شاگردان محمد خاکپور صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این توپ را علی کریمی تبدیل به گل کرد.
 
نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در حالی که نیمه دوم برتری امیدهای ایران مقابل حریف اروپایی محسوس بود اما توپی از خط دروازه‎‌ها عبور نکرد. در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده برنده این دیدار دوستانه بود که تیم فوتبال امید کشورمان موفق شد در ماراتُن طولانی پنالتی‌ها با نتیجه 12 بر 11 برنده شود. نتیجه این دیدار در مجموع با حساب 13 بر 12 به‌سود تیم امید کشورمان به پایان رسید.
 
انتهای پیام/*
پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon