اجرای کامل بانکداری الکترونیکی در یک منطقه آزاد از سال ۹۴

اجرای کامل بانکداری الکترونیکی در یک منطقه آزاد از سال 94

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل بانک مرکزی گفت: در نظر داریم تا بانکداری الکترونیکی را به شکل کامل در یکی از مناطق آزاد در سال آینده اجرایی کنیم و زمان این موضوع نیز در آینده اعلام خواهد شد.

ولی الله سیف در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با اینکه صدور مجوز کیف پول همراه چه زمانی انجام خواهد شد؟ اظهار کرد: براساس زمانبندی‌های جدیدی که بازنگری شده است، صدور مجوز این حوزه را برای سال 94 به شکل قطعی خواهیم داشت.

وی درباره اینکه چرا علی‌رغم تمامی وعده‌ها در زمینه صدور مجوز برای ارائه خدمات کیف پول همراه شاهد تعلل در این زمینه هستیم و به عنوان مثال شاهد بودیم مجوزی که قرار بود مهر ماه ارائه شود، اکنون به سال آینده افتاده است؟، گفت: تجهیز امکانات یکی از اساسی‌ترین ملاحظات ما در ارتباط با صدور مجوز برای کیف پول همراه بوده است و نمی‌خواهیم در جریان عرضه محصولات وقفه ایجاد شود.

رئیس کل بانک مرکزی ابراز کرد: اگر محصولی ارائه کنیم که به دلایل نقص فنی دچار وقفه در عرضه شود قطعا با توجه به عادتی که جامعه پیدا کرده، منجر به نارضیاتی خواهد شد.
وی گفت: عمده دلیل ما برای تعلل در زمینه صدور مجوز، احصاء کلیه شرایطی از این دست بوده تا در آینده به مشکلی برنخوریم.

سیف با تأکید بر اینکه از این پس طبق زمانبندی‌های مقرر پیش خواهیم رفت، عنوان کرد: در نظر داریم تا بانکداری الکترونیکی را به شکل کامل در یکی از مناطق آزاد در سال آینده اجرایی کنیم و زمان این موضوع نیز در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک