باهنر: با معتدل‌های اصلاحات هم ائتلاف نمی‌کنیم


باهنر: با معتدل‌های اصلاحات هم ائتلاف نمی‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: باهنر در جلسه یکشنبه شب شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین که با حضور مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری برگزار شد، گفت: اصولگرایان هیچ وقت نمی‌توانند با اصلاح‌طلبان ولو معتدل‌های آنها ائتلاف کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر امروز خود نوشت:

جلیلی: از رهبری تذکر هسته ای نگرفتم

سعید جلیلی، عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران  روز گذشته در حاشیه مراسم رونمایی از سند جامع نقض حقوق بشر در انگلیس در واکنش به سخنان  اخیر صادق خرازی مبنی بر اینکه وی بابت مذاکرات هسته‌ای از رهبر معظم انقلاب تذکر گرفته ‌است، گفت: اینکه من از رهبر معظم انقلاب بابت مذاکرات هسته‌ای تذکر گرفته‌ام، کذب محض است.  تکذیب جلیلی در پی سخنان صادق خرازی است که در مناظره چند روز پیش تلویزیونی با زاکانی گفت: مذاکرات استانبول یکی از بدترین مذاکرات هسته‌ای بود و رهبری در این باره تذکر دادند، آقایان در مذاکرات استانبول به توافق رسیدند که مواد (هسته ای) را به روسیه بفرستند و در آن جا تبدیل به میله(سوخت هسته ای) کنند. رهبری به طور مستقیم وارد شدند و جلوی این کار را گرفتند. صادق خرازی در این مناظره همچنین خبر داد : مهم این است که در اواخر دولت دهم آلمانی‌ها پیامی از سوی آمریکا مبنی بر مذاکره دادند. به همین مناسبت در شورای عالی امنیت ملی تصمیم گرفته شد که مذاکرات آغاز شود. مذاکره مستقیم ایران و آمریکا از اواخر دولت دهم و وزارت آقای صالحی و توسط معاون وزارت خارجه در عمان شروع شد.

انتقاد انصاری  از کندن تابلوی «نوفل لوشاتو »

حمید انصاری، قائم مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) از به زیر افتادن تابلوی خیابان نوفل لوشاتو در یکی از تجمعات اخیر در تهران و مقابل سفارت فرانسه انتقاد کرد. به گزارش ایسنا، انصاری در حاشیه نشست خبری که به مناسبت همایش بزرگداشت همسر امام خمینی(ره) برگزار شد، در قالب پاسخ به سؤال خبرنگاری گفت: اسم نوفل لوشاتو یادآور بخش مهمی از خاطرات انقلاب و امام راحل است و این اقدام مایه تأسف بود. وی افزود: البته تعمدی در کار نبوده است و جوانان ما احساسات پاکی دارند. وقتی می‌بینند یک جریان ضد بشری و ضد دینی چنین اقداماتی را انجام می‌دهد، عصبانی می‌شوند و فکر می‌کنند هر چیزی مظهر نام آنها باشد، محکوم است که البته این پسندیده نیست.

توجیه اصولگرایان به عذرخواهی احمدی نژاد از مردم

خبرگزاری فارس در واکنش به اطلاعیه دفتر محمود احمدی‌نژاد و برائت‌جویی رئیس‌جمهوری پیشین از جرایم معاون اول‌اش نوشت: «خوب است آقای احمدی‌نژاد به عنوان اصلی‌ترین و تنها مدافع آقای رحیمی در سالیان اخیر، به جای ایراد شبهه در ماهیت قضایی پرونده آقای رحیمی، شجاعت به خرج داده و همان گونه که قبلاً گفته بود، به دلیل اثبات تخلفات معاون اول خود از مردم عذرخواهی کند که احتمالاً چنین اقدامی بسیار بیشتر از پافشاری بر دعاوی پیشین، منزلت خواهد داشت.»

باهنر: با معتدل‌های اصلاحات هم ائتلاف نمی‌کنیم

در حالی که طی ماه‌های گذشته موضوع ائتلاف طیف‌های معتدل  اصلاح‌طلبان و اصولگرایان  در برخی محافل مطرح شده است، ‌محمدرضا باهنر نسبت به این ائتلاف احتمالی اعلام موضع کرد. به گزارش ایسنا، باهنر در جلسه یکشنبه شب شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین که با حضور مرتضی آقاتهرانی، دبیرکل جبهه پایداری برگزار شد، گفت: اصولگرایان هیچ وقت نمی‌توانند با اصلاح‌طلبان ولو معتدل‌های آنها ائتلاف کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار رسانه ها
اخبار روز رسانه ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon