مادر شهید مغنیه: روح‌الله خمینی(ره) هدیه خداوند برای ادامه مسیر امام حسین(ع) بود

مادر شهید مغنیه: روح‌الله خمینی(ره) هدیه خداوند برای ادامه مسیر امام حسین(ع) بود

خبرگزاری تسنیم: مادر شهید عماد مغنیه در پیامی به آستان قدس رضوی گفت: خدا روح‌الله خمینی(ره) را به ما هدیه داد که مسیر امام حسین (ع) تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مادر شهید عماد مغنیه و مصطفی مغنیه؛ برادر شهید جهاد مغنیه، در پیام‌هایی جداگانه ضمن تشکر از برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «جهاد مغنیه» در مشهد، پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است: از ابراز علاقه مندی و همدردی شما تشکر می‌کنیم. ما در یک مسیر هستیم، خدا روح الله موسوی خمینی را به ما هدیه داد که مسیر امام حسین (ع) تا ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ادامه پیدا کند.

همچنین شیخ علی دعموش، مسئول روابط خارجه حزب الله لبنان  به نمایندگی از حزب‌الله لبنان، در نامه‌ای جداگانه ضمن تقدیر از موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی به‌خاطر برگزاری مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و شهدای لبنان در جوار حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: مجلس مبارک شما سبب افتخار ما و همه خانواده شهدا عزیز ماست. ان شاء‌الله این مجلس مبارک شما در عنایت خدا است و اجر و ثواب آن به شما نازل باشد. از همه برادران تشکر می کنم و به همه عزیزانمان سلام می‌رسانم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon