بررسی فرآیند تبلیغات انتخاباتی‌ در پنجمین جلسه هیئت اجرایی مرکزی انتخابات

بررسی فرآیند تبلیغات انتخاباتی‌ در پنجمین جلسه هیئت اجرایی مرکزی انتخابات

خبرگزاری تسنیم: پنجمین جلسه هیئت اجرایی مرکزی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور کار چگونگی فرآیند تبلیغات انتخاباتی برگزار شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم به نقل از واحد مرکزی خبر،پنجمین جلسه هیئت اجرایی مرکزی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد.

مصطفی محمد نجار رییس هیئت اجرایی مرکزی انتخابات پس از پایان این جلسه در جمع خبرنگاران‌گفت: در پنجمین جلسه هیئت اجرایی مرکزی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چند دستور کار مطرح شد که بحث فرآیند تبلیغات انتخاباتی از جمله آن بود.

وی افزود: با توجه به این که شورای نگهبان نتایج بررسی صلاحیت ها را اعلام کرده و تبلیغات نامزدها و هواداران آنان بر اساس قانون آغاز شده است؛ چگونگی فرآیند تبلیغات در جلسه امروز مرور و بررسی شد.

محمدنجار،گفت: سازمان صدا و سیما بر اساس مصوبات کمیسیون تبلیغات برنامه ریزی خوبی کرده است و کارها به خوبی پیش می رود.

وی افزود: با همکاری خوب سازمان صدا و سیما و نامزدها، امیدواریم به خوبی اطلاع رسانی شود تا مردم به انتخاب اصلح دست یابند.

وزیر کشور ادامه داد: بر اساس قانون تبلیغات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تا ساعت هشت صبح23خرداد ادامه دارد و پس از آن یک روز سکوت تبلیغاتی خواهیم داشت تا این که در24 خرداد فرآیند اخذ رأی آغاز شود.

محمدنجار در بخش دیگری به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: در حوزه انتخابات شوراها، فرصت چهار روزه اعتراض و شکایت کاندیداها به پایان رسیده است و هم اکنون در فرصت ده روزه رسیدگی به شکایات هستیم که تا یازدهم خرداد ادامه دارد.

وزیرکشور اضافه کرد: پس از اعلام نتایج شکایات ،13تا 15خرداد فرصتی برای انتشار اسامی نامزدهای شوراهاست و از16خرداد؛ تبلیغات شوراها به مدت یک هفته آغاز می شود و در ساعت 8 صبح 23خرداد پایان می یابد.

وی با اشاره به این که همه ما برای ایجاد بسترهای لازم به منظور خلق حماسه سیاسی مسئولیت داریم گفت: در این فرصت با استانداران و معاونان سیاسی استانداری نشست هایی را برگزار و فرآیند اجرایی انتخابات را مرور می کنیم و استانداران نیز با دعوت از نخبگان و متخصصان زمینه ها را برای خلق حماسه سیاسی رقم خواهند زد.

محمدنجار افزود: اگر چه خلق حماسه سیاسی با مردم است اما مسئولیت هایی نیز متوجه اعضای هیئت اجرایی مرکزی انتخابات است که در جلسه امروز بحث شد.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های خوب در زمینه تبلیغات فرصتی ایجاد می شود که نامزدها باید از این فرصت برای اطلاع رسانی حداکثر استفاده را کنند تا مردم برنامه های آنها را بشنوند و از نزدیک ببینند و به انتخاب اصلح دست یابند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon