تجمع «من عاشق محمدم» در بقاع متبرکه اردبیل برگزار شد

تجمع «من عاشق محمدم» در بقاع متبرکه اردبیل برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در اعتراض به اقدام نشریه شارلی ابدو در اهانت به پیامبر رحمت اجتماع «من عاشق محمدم» در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی برگزاری این اجتماع در بقاع متبرکه اردبیل اظهار داشت: اقدام سخیفانه نشریه فرانسوی در اهانت به پیامبر اکرم(ص) و تلاش برای ارائه چهره‌ای مخدوش از اسلام اقدامی در راستای دشمنی با اسلام و ارزش‌های والای آن بود که سرکردگان اصلی آن استکبار جهانی بوده که دشمنی دیرینه با اسلام دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به توطئه‌های غرب و استکبار جهانی در ایجاد خدشه و خلل در مسیر واقعی اسلام گفت: غرب در تلاش برای اسلام‌هراسی و از بین بردن این دین اصیل و ارزشی است و در این مسیر از هیچ تلاش و فتنه‌ای فروگذار نیست اما هیچ گاه در این مسیر پیروز نبوده و به خواسته‌های شوم خود دست نمی‌یابد.

وی تصریح کرد: تمامی مردم مسلمان جهان با برپایی اعتراضات و راهپیمایی‌های مختلف این اقدام زشت را محکوم کرده و خشم و انزجار خود را از عاملان این حرکت سخیفانه اعلام کردند که در استان اردبیل نیز برای محکوم کردن این حرکت تجمع و اعتراض‌های مردمی برپا شد و مردم در قالب این اعتراضات اعلام کردند که اسلام دین مودت و مهربانی و پیامبر اکرم(ص) سرچشمه مهر و محبت است و این حرکت‌ها نمی‌تواند هیچ شبهه‌ای در این مسائل ایجاد کند.

قیامی با اشاره به برگزاری اجتماع «من عاشق محمدم» در اردبیل بیان کرد:‌ برای حمایت ار اسلام و پیامبر اکرم(ص) این تجمع در بقاع متبرکه سراسر استان اردبیل و امامزاده‌های شاخص برگزار شد و در این مراسم مردم به عاملان این حرکت ابلهانه اعلام کردند که در مقابل این حرکت عذابی سخت در انتظار آنها است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: این تجمع در بقاع متبرکه سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع)، عبدالعزیز(ع) نیار، میرزاده خانم(س) و حلیمه خاتون آقاباقر(س) در شهرستان اردبیل، امامزاده سید سلیمان(ع) فخرآباد در مشگین‌شهر و امامزاده پیر سلمان(ع) در خلخال برگزار و شرکت‌کنندگان خشم و انزجار خود را از بانیان اصلی این اقدام که همان صهیونیسم جهانی است، فریاد زدند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon