۷۰۰ میلیون ریال صرف تعمیرات و مرمت مسکن مددجویان کمیته امداد قزوین شد


700 میلیون ریال صرف تعمیرات و مرمت مسکن مددجویان کمیته امداد قزوین شد

خبرگزاری تسنیم: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) ‌آبیک با بیان اینکه ۷۰۰ میلیون ریال در ۱۰ ماه نخست امسال صرف تعمیرات مسکن مددجویان استان شده است گفت: تامین مسکن برای همه مددجویان در توان کمیته امداد نیست.

قربانعلی ملاحسنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اینکه بسیاری از مددجویان کمیته امداد در منازل مسکونی با شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند اظهار داشت: بخش زیادی از مددجویان از حداقل‌ترین امکانات یک واحد مسکونی در منازل خود بهره مند نیستند و این وظیفه امداد است که در این مسیر کاری انجام دهد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: تامین مسکن برای همه مددجویان در توان کمیته امداد نیست اما تلاش شده است تا جائی که امکان دارد نیازهای مددجویان در حوزه تعمیر و مرمت منازل رفع شود.

وی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین از سال‌های ابتدایی تاسیس خود تلاش کرده تا همه نیازهای مددجویان را در نظر قرار دهد اما به دلیل مشکلات مالی که در این حوزه وجود دارد کار در کمیته امداد قدری سخت شده است که نیاز به مشارکت خیرین و نیکوکاران در این عرصه بیشتر به چشم می‌خورد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آبیک با اشاره به شرایط اقتصادی خاص حاکم بر کشور گفت: در این شرایط بسیاری از خانوارهای تحت پوشش امداد متضرر شده‌اند و باید بیشتر به این قشر توجه شود.

ملاحسنی افزود: در 10 ماه نخست امسال بیش از 59 پروژه از این دست در آبیک انجام شده است و تلاش داریم تا پایان سال این رقم را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: در این مدت 4 واحد مسکونی در آبیک نیز احداث شده است و تعداد زیادی از مددجویان نیز برای احداث واحد مسکونی در نوبت هستند که در صورت تحقق اعتبارات در این حوزه محکم‌تر قدم برمی‌داریم.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon