حسینی‌شاهرودی: امروز متخصصان نظامی دنیا از قدرت دفاعی ایران متعجب هستند

حسینی‌شاهرودی: امروز متخصصان نظامی دنیا از قدرت دفاعی ایران متعجب هستند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه درایت مقام معظم رهبری سبب شده دشمن صحنه تقابل با نظام را خالی کند، گفت: اکنون قدرت ایران به جایی رسیده که متخصصان مسائل نظامی دنیا از قدرت دفاعی و نظامی ما متعجب هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در اولین یادواره شهدای مخابرات و بی‌سیم چی استان کردستان در سنندج با اشاره به مقام شامخ شهدا در پیشگاه خداوند متعال اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و شهدا همواره زنده‌اند و خداوند جایگاه ویژه‌ای برای آنان قائل شده است.

وی به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در آستانه آن قرار داریم اشاره کرد و گفت: نهال نحیف انقلاب اسلامی اکنون با گذشت 36 سال از عمرش، به درختی تنومندی تبدیل شده و دشمن را به هراس انداخته است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تنومند شدن درخت انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و خاطرنشان کرد: ایثار و فداکاری شهدای گرانقدر میهن اسلامی، عظمتی آفرید که دشمنان را به تعجب واداشت.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در ابتدا آنقدر ضعیف بود که دشمن را بر آن داشت در عرض یک هفته آن را تسخیر کند گفت: اکنون قدرت ایران اسلامی به جایی رسیده است که حتی متخصصان مسائل نظامی دنیا از قدرت دفاعی و نظامی کشور ما متعجب هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی به شهدای مخابرات و بی سیم چی در جبهه‌های نبرد اشاره کرد و افزود: این شهدا همواره در خط مقدم جبهه حرکت کرده و در معرض خطر بودند و همه آنها انسان‌های وارسته‌ای بودند که از درک و فهم بالایی برخوردار بوده و همواره در جبهه‌های نبرد جلودار بودند.

وی با یادآوری دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی در 8 سال دفاع مقدس در برابر کسانی می‌جنگید که تمام کشورهای غربی بدون رعایت قوانین بین‌المللی، پیشرفته‌ترین سلاح‌ها را در اختیارشان قرار داده بودند.

نماینده ولی فقیه در کردستان  خاطرنشان کرد: بعثی‌ها با همکاری تمام دول غربی که مدعی رعایت حقوق بشر هستند به جنگ با ایران پرداختند اما ایران یک تنه و در حالی که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه شکل گرفته بود در برابر آنان ایستاد و با صداقتی که در وجود ایثاگران قرار داشت و به یاری خداوند از آن امتحان الهی سربلند بیرون آمد.

وی به قدرت کنونی ایران اسلامی در عرصه جهانی اشاره کرد و گفت: با درایت رهبر فرزانه انقلاب قدرت ایران اسلامی اکنون به حدی رسیده است که مستکبران را به ستوه آورده و دشمنان میدان تقابل با نظام را خالی کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسینی شاهرودی با اشاره به گرایش جوانان اروپا و آمریکا به اسلام افزود: اکنون اعلام شده است قرآن پرفروش ترین کتاب در فرانسه است و این نشان از نفوذ و جذابیت اسلام در میان جوانان اروپایی دارد که این امر دشمنان را به ستوه آورده است.

وی با بیان این که پیشرفت‌های انقلاب اسلامی دشمن را به توطئه علیه آن واداشت خاطرنشان کرد: دشمن تاکنون به انواع توطئه‌ها برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی دست زده است که نمونه آن وضع تحریم‌های مختلف است اما اکنون به این نتیجه رسیده است که تحریم نیز تاثیری ندارد و هر توطئه‌ای سبب شده است که ایران ضعف‌های خود را برطرف کرده و قوی‌تر از گذشته عمل کند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با تاکید بر لزوم حضور همیشگی مردم در صحنه‌ها و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: هدف دشمن ایجاد تفرقه میان مسلمانان است بنابراین با وحدت و اتحاد و با هم بودن می‌توان این هدف شوم را نقش بر آب کرد.

وی افزود: با حضور مقتدرانه مردم در صحنه‌های متعدد از جمله راهپیمایی‌ها می‌توان توطئه‌های دشمن را خنثی کرد و تحریم‌ها را لغو کرد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon