بیش از ۷۰۰ پروژه در استان مرکزی در دهه فجر افتتاح می‌شود


بیش از 700 پروژه در استان مرکزی در دهه فجر افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سرپرست استانداری مرکزی گفت: امسال در دهه فجر با بررسی وضعیت پروژه‌ها، ۷۳۶ پروژه افتتاح شده که این پروژه‌ها در اشتغالزایی استان نقش موثری دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شکرالله حسن‌بیگی پیش از ظهرامروز در جلسه تشکیل کمیته دهه‌فجر با اشاره به برنامه‌های ایام مبارک دهه فجر اظهار داشت: امید است که امسال مانند سال‌های گذشته ایام دهه فجر با حضور مردم پرشورتر و با شکوه‌تر برگزار شود.

وی افزود: امسال در دهه فجر  با بررسی وضعیت پروژه‌ها، 736 پروژه افتتاح شده که این پروژه‌ها در اشتغالزایی استان نقش موثری دارند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: در شهر اراک در ایام مبارک دهه فجر 96 پروژه، آشتیان نیز 13 پروژه، تفرش 31 پروژه، خمین 96 پروژه بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

حسن‌بیگی با اشاره به دیگر پروژه‌هایی که در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود گفت: در خنداب 59 پروژه، دلیجان 45 پروژه، زرندیه 24 پروژه، ساوه 49 پروژه در ایام دهه فجر افتتاح می‌شوند.

وی افزود:در شهرستان‌های شازند 23 پروژه، فراهان 27 پروژه، کمیجان 30 پروژه و در شهرستان محلات نیز 27 پروژه در سطح استان 9 پروژه در دست اقدام و افتتاح می‌شود.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: مبلغی که برای این پروژه‌ها هزینه شده 248 میلیارد تومان بوده که 51 میلیاردو 300 میلیون تومان تسهیلات و باقی اعتبارات ملی و دستگاه‌ها بوده است.

حسن‌بیگی با اشاره به اشتغالزایی این پروژه‌ها گفت: افتتاح پروژه‌های دهه فجر برای 2 هزارو 210 هزار نفر اشتغالزایی ثابت و پایداری ایجادمی‌کند که افراد می‌توانند در این راستا فعالیت داشته باشند.

وی افزود: امسال در 12بهمن در شهرستان خمین شهری که امام راحل دوران کودکی و نوجوانی خود را در آنجا سپری کرده از 8 صبح با هماهنگی شورای اداری مشترک شهرستان خمین برنامه برگزار می‌شود که آیت الله دری نجف‌آبادی نیز در خمین سخنرانی می‌کنند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: در خمین زنگ انقلاب نیز نواخته می‌شود و از حضور و بیانات مشاوره فرهنگی رئیس جمهور نیز استقبال می‌شود.

حسن‌بیگی با اشاره به حضورپرنگ مردم در راهپیمایی و برنامه‌های دهه فجر گفت: مردم باید در این مراسم‌ها حضور پررنگی داشته باشند چراکه توطئه‌هایی که هر روز از طرف دشمنان اسلام طراحی می‌شود را باید برای نسل جوانان بازگو کرد و با دستاوردهای انقلاب آنها را آشنا کرد.

وی افزود: باید برای برنامه‌های دهه فجر 12 بهمن و مراسماتی که اجرا می‌شود از مردم  دعوت شود و با حضور پرنگ آنها این مراسمان با شکوه‌تر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon