نزاع دسته‌جمعی در کهگیلویه ۱۰ درصد کاهش یافت

نزاع دسته‌جمعی در کهگیلویه 10 درصد کاهش یافت

خبرگزاری تسنیم: فرماندار کهگیلویه از کاهش ۱۰ درصدی نزاع دسته‌جمعی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، سید کرامت الله کریمی پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان کهگیلویه با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران فصل نوینی در تاریخ انقلاب به وجود آمد و این فصل نوین در پیوند با ارزش‌های اسلامی شکل گرفت.

فرماندار کهگیلویه گفت: حضور امروز ما یعنی پیوند با میثاق‌ها، شعارها با این میزان و بزرگانی که خون و تمام زندگی خود را به ما هدیه دادند به نام شهدا تا امروز ما از آرامش را در کنار برخوردار باشیم.

کریمی بیان کرد: دهه فجر اگرچه از نگاه نامگذاری یک دهه است اما یک تاریخ به نام پیروزی و روشنایی است.

وی با اشاره به جمله مقام معظم رهبری در وصف امام خمینی (ره) که "امام خمینی (ره) یک حقیقت زنده است"، تصریح کرد: این جمله نه تنها معنای صورت دارد بلکه در رفتار، گفتار و کردار امام عینیت داشت.

کریمی تاکید کرد: امروز ما موظفیم از نظر دینی و اخلاقی نسبت به نظام پاسخگو باشیم و در این حوزه رفتار ما به عنوان یک مدیر باید آراسته به شعائر دینی باشد.

وی با بیان اینکه این مردم نیازمند خدمت‌رسانی هستند، اظهار داشت: خدمت‌رسانی یک امر عمومی است و باید کرامت انسانی حفظ شود.

کریمی با بیان اینکه نظام چانه‌زنی مطلوب نیست ولی لازم است، خواستار رایزنی مدیران شهرستانی برای جذب اعتبارات و بودجه در حوزه‌های مربوطه شد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon