خدمات الکترونیکی دولت به شهروندان کردستانی توسعه می‌یابد

خدمات الکترونیکی دولت به شهروندان کردستانی توسعه می‌یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان گفت: خدمات رفاهی الکترونیکی دولت به شهروندان کردستانی توسعه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، احمد رشیدی ظهر امروز در نخستین نشست اعضای خوشه رفاه و تامین اجتماعی دولت الکترونیک در سنندج اظهار داشت: با آغاز فعالیت این خوشه، شاهد توسعه خدمات رفاهی الکترونیکی دولت به شهروندان کردستانی خواهیم بود.

وی با اشاره به آیین نامه کارگروه توسعه دولت الکترونیک گفت: این کارگروه  شامل 14 خوشه از جمله خوشه رفاه و تامین اجتماعی به ریاست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است و 14 دستگاه اجرایی که در حوزه ارائه خدمات رفاهی به مردم فعالیت می‌کنند در آن عضویت دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان برلزوم استقرار کامل دولت الکترونیک و ارائه خدمات به مردم به صورت الکترونیکی تاکید و خاطر نشان کرد: در صورت استقرار مناسب این سیستم از اتلاف وقت شهروندان در بهره گیری از خدمات دستگاه‌های دولتی به نحو چشمگیری کاسته می‌شود.

وی گفت: آیین نامه توسعه خدمات الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای عالی اداری در تیرماه امسال و بنا به پیشنهاد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری و نیز سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری تصویب شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان هم در این جلسه گفت: احصای شناسنامه خدمات، مهم‌ترین کاری است که به عنوان مقدمه و بستر توسعه دولت الکترونیک، تا پایان امسال باید در درگاه اینترنتی دستگاه‌های اجرایی در دسترس قرار گیرد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon