تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی مستقل در اردبیل از سوی شورای عالی مناطق آزاد

تصویب منطقه آزاد تجاری صنعتی مستقل در اردبیل از سوی شورای عالی مناطق آزاد

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: صبح امروز در جلسه شورای عالی مناطق آزاد که در تهران برگزار شد تشکیل منطقه آزاد تجاری صنعتی مستقل در استان اردبیل به تصویب رسید.

مجید خدابخش دقایقی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در اردبیل، اظهار داشت: صبح امروز شورای عالی مناطق آزاد به ریاست جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوط به موضوع بررسی الحاق شمال استان اردبیل به منطقه آزاد ارس تشکیل شد و خوشبختانه بعد از جمع‌بندی این موضوع تشکیل منطقه آزاد تجاری صنعتی در استان اردبیل به تصویب رسید و قرار شد این لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان اردبیل و پیگیری‌های مداومی که از طرف استانداری و نمایندگان مجلس و اینکه استان اردبیل دروازه آسیای میانه است  قرار بر این شده است که به جای الحاق شمال استان به منطقه آزد تجاری ارس در خود استان اردبیل منطقه آزاد تجاری صنعتی به صورت مستقل ایجاد شود.

استاندار اردبیل بیان کرد:‌ لایحه هر چه سریع‌تر تهیه شده و تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود که امیدواریم با پیگیری‌های نمایندگان مجلس استان اردبیل این موضوع در مجلس نیز هر چه زودتر به تصویب برسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon