یادواره ۶۱ شهید انقلاب اسلامی در رشت برگزار می‌شود


یادواره 61 شهید انقلاب اسلامی در رشت برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری یادواره ۶۱ شهید انقلاب در ۱۶ بهمن ساعت ۹ صبح در گیلان خبر داد و گفت: در اجرای برنامه‌های دهه فجر به تولید محتوا توجه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری ظهر امروز در نشست  ستاد بزرگداشت یوم‌الله دهه فجر گیلان به منظور هماهنگی گرامیداشت یوم الله دوازدهم بهمن سالروز ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی به کشور با بیان اینکه این روز یک روز به یادماندنی و فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است اظهار داشت: عشق و علاقه مردم به ساحت قدسی مرجع دینی چنان اشتیاقی در مردم ایجا د کرد که همه برای ورود ایشان لحظه شماری می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت زیادی برای استقبال از امام در فرودگاه حضور یافتند افزود: امام در فروگاه دل مردم وارد شد و در زمان رحلت نیز در سینه و دل مردم جای گرفت .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سخن رهبر فرزانه انقلاب گفت: انقلاب اسلامی بی نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست یعنی اینکه امروز هر کس نام انقلاب اسلامی را می‌شنود بلافاصله تصویر امام خمینی(ره) در ذهنش نقش می‌بندد.

اشجری با تاکید بر اینکه برای دوازدهم بهمن چند ویژه برنامه تدارک دیده شده است، تصریح کرد: ویژه برنامه شهرستان لنگرود در ساعت 9:30 رژه نمادین کشاورزان با ابزار آلات کشاورزی است.

وی با اشاره به رژه قایقرانان در انزلی و آستارا در این روز خاطرنشان کرد: ویژه برنامه کودکان و نونهالان در کنار آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی با تولیت و مسئولیت کانون فرهنگی پرورشی کودکان و نوجوانان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان  و نیز انتخاب یک مدرسه به عنوان مدرسه محوری با حضور مسئولان از دیگر برنامه های استان در روز دوازدهم بهمن است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه در روز دوازدهم بهمن ناقوس کلیساهای سراسر استان به صدار در می‌آیند اظهار داشت: مراسم استقبال نمادین از امام در فرودگاه رشت نیز برنامه‌ریزی شده است.

اشجری از برگزاری یادواره 61 شهید انقلاب در 16  بهمن ساعت 9 صبح در گیلان خبر داد و افزود: در اجرای برنامه های دهه فجر به تولید محتوا توجه شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon