سیلوهای ذخیره گندم بخش خصوصی اردبیل حمایت می‌شوند

سیلوهای ذخیره گندم بخش خصوصی اردبیل حمایت می‌شوند

خبرگزاری تسنیم:مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: حمایت دولتی به سیلوهای ذخیره گندم بخش خصوصی در اردبیل افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، عباس کریمی ظهر امروز در بازدید از سیلوی 35 هزار تنی درشهرستان نمین اظهار داشت: در حال حاضر دولت 13 میلیارد ریال به 3 سیلوهای ذخیره گندم بخص خصوصی در استان اردبیل کمک و حمایت کرده که میزان این حمایت و کمک دولتی تا پایان سال به بیش از 15 میلیارد ریال می‌رسد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل مقدار ذخیره گندم امسال را 220 هززار تن دانست و گفت:‌ این میزان گندم در 7 سیلوی بخش خصوصی و یک سیلوی 100 هزار تنی در استان ذخیره‌سازی شده و نیاز استان را در این زمینه برطرف می‌کند.

وی با اشاره به مازاد گندم نگهداری شده در این سیلوها تصریح کرد: 30 هزارن تن گندم ذخیره‌سازی شده در این سیلوها صادر و 190 هزار تن نیز به مصرف داخلی استان اختصاص یافته و نیاز استان را در این زمینه تا مردادماه سال آینده تامین می‌کند.

فرماندار شهرستان نمین نیز در این بازدید گفت:‌ خرید و ذخیره‌سازی گندم در سیلوی شهرستان نمین با هدف جلب رضایت مردم و کشاورزان تا ابتدای سال آینده خرید و ذخیره‌سازی می‌شود تا بتوانیم در این زمینه یک حرکت مثبت با شاهد باشیم.

سیدمهدی جوادی بیان کرد: 25 هزار تن گندم در این سیلو در حال حاضر ذخیره‌سازی شده و از این مقدار 13 هزار تن به کارخانه‌های آرد منتقل و 12 هزار تن نیز در حال حاضر در سیلو نگهداری می‌شود.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon