هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده اعزامی به نمایشگاه کتاب دهلی نو شد

هوشنگ مرادی‌کرمانی نویسنده اعزامی به نمایشگاه کتاب دهلی نو شد

خبرگزاری تسنیم: هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده اعزامی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی به نمایشگاه کتاب دهلی نو۲۰۱۵ شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ نمایشگاه کتاب دهلی نو New Delhi World Book Fair که از 14 الی 22 فوریه مصادف با 25 بهمن تا 3 اسفند سال جاری در دهلی‌نو برگزار خواهد شد‌، امسال شاهد حضور هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده ادبیات معاصر ایران است.

در این نمایشگاه ناشران و کشورهای خارجی در 26 غرفه و ناشران هندی نیز در 1000 غرفه آثار خود را عرضه خواهند کرد‌، ناشرانی از کشورهای ایران،‌ عربستان، لهستان، ترکیه، پاکستان، فرانسه، آلمان، مالزی، ژاپن، اسپانیا، سریلانکا، آمریکا، مصر، امارات، نپال، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی و چین در این دوره نمایشگاه حضور دارند.

 هوشنگ مرادی کرمانی از جمله نویسندگان موفق سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که عمده شهرتش به دلیل کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته است. ترجمه انگلیسی داستان «خمره»‌ مرادی کرمانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت 2014 رونمایی شد.

انتشارات شمع و مه ناشر کتاب «خمره» نیز که در نمایشگاه کتاب دهلی نو حضور خواهد داشت،‌ برنامه‌ریزی برای دو نشست داستان‌خوانی این کتاب و نشست بررسی ادبیات ایران در دانشگاه دهلی را در دست اقدام دارد.

این انتشارات ترجمه کتاب «مربای شیرین» هوشنگ مرادی کرمانی به زبان انگلیسی را نیز در دست انجام دارد و قرار است در نمایشگاه فرانکفورت 2015 از آن رونمایی کند،‌ ماکت این کتاب را در نمایشگاه دهلی نو عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران