پیام جانبازان ورزشکار در پاسخ به اهانت‌کنندگان به پیامبر اعظم(ص)

پیام جانبازان ورزشکار در پاسخ به اهانت‌کنندگان به پیامبر اعظم (ص)

خبرگزاری تسنیم: جانبازان ورزشکار ایران اسلامی با صدور پیامی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرده و ابراز اطمینان کردند که اسلام همواره پیروز و سربلند خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جانبازان ورزشکار ایران اسلامی با صدور پیامی اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرده و ابراز اطمینان کردند که اسلام همواره پیروز و سربلند خواهد ماند. متن پیام جانبازان ورزشکار ایران اسلامی به شرح ذیل است:

سلام امت اسلام تقدیم محمد(ص)          
خجل گردیده عالم از محمد(ص)

بشر درمانده شد از این همه ننگ             
شیاطین آمدند در عرصه‌ی جنگ

پیامبر همچو خورشید است پرنور              
دو چشم کافران از دیدنش کور

محمد خاتم پیغمبران است                       
عزیز و سرور کل جهان است

محمد رحمة‌اللعالمین است                     
به درگاه خدا قطعاً امین است

دشمنی استکبار جهانی و عوامل آن با دین و شریعت سابقه‌ای طولانی دارد و صفحات تاریخ آکنده از وقایع و حوادثی است که موجب شرم و رسوایی دشمنان صلح، عدالت و انسانیت است. دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم(ص)، پیام‌آور تمام ارزش‌های والای انسانی و مهربانی، رسول خاتم حضرت محمدمصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم)، کینه‌ عمیق خود را آشکار ساختند.

در روسیاهی عاملان این اهانت بزرگ و شرم‌آور، همین بس که مقدس‌ترین، پاک‌ترین و نجیب‌ترین چهره میان مقدسات عالم را آماج یاوه‌های خویش قرار داده‌اند. برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان نیز بدانند که این اقدامات و تحرکات مذبوحانه دشمنان دین و شریعت در مقابل بیداری اسلامی، نشانه‌ عظمت، اهمیت و شکوه روزافزون و بی‌شمار مسلمانان جهان است.

تمام مسلمانان جهان باید در برابر اهانت به ساحت کبریایی و نورانی پیامبر اعظم(ص) همدل و هم‌سخن شوند و نگذارند دشمنان دین و شریعت با ابزار ستم و سلطه، حقیقت اسلام را دگرگون نشان دهند. ما جانبازان به نمایندگی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با دلی غمناک و جریحه‌دار، اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم می‌کنیم و اطمینان داریم که اسلام همواره پیروز و سربلند خواهد ماند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران