استقبال مردمی از جشنواره ملی سرزمین نور: آثار ارسالی به ۱۷ هزار عدد رسید

استقبال مردمی از جشنواره ملی سرزمین نور: آثار ارسالی به 17 هزار عدد رسید

خبرگزاری تسنیم: دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: تا کنون ۱۷هزار اثر از ۱۷ استان کشور به جشنواره رسیده است که پیش بینی می‌شود تا پایان زمان ارسال آثار از تمامی استان‌ها این عدد به ۲۵ هزار اثر برسد.

سیدمحمدیاشار نادری دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم در مورد آثار جشنواره ملی سرزمین نور گفت: در دوره‌های دهم و یازدهم جشنواره ملی سرزمین نور 15 هزار اثر به جشنواره ملی سرزمین نور رسیده بود. امسال و در آستانه دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور استقبال خوب و چشمگیری به نسبت سال‌های گذشته از این جشنواره صورت گرفته است. تا کنون 17هزار اثر از 17 استان کشور به جشنواره رسیده است که پیش بینی می‌شود تا پایان زمان ارسال آثار از تمامی استان‌ها این عدد به 25 هزار اثر برسد. از این تعداد 7هزار اثر از طریق ثبت نام در سایت سرزمین نور ارسال شده است. صاحبان آثار برتر در جشنواره ملی سرزمین نور و علاقه‌مندان حوزه هنر در بسیج می‌توانند به دانشکده هنر بسیج معرفی و از دوره‌های مختلف آموزشی استفاده کنند.

وی افزود: دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در 2 بخش حرفه ای تحت عنوان (ققنوس) و بخش عمومی تحت عنوان (کاروان ) برگزار می شود که اختتامیه این جشنواره در نیمه دوم اسفند93 در اردوگاه شهید باکری خرمشهر برگزار می شود. امسال جشنواره ملی سرزمین نور در 13 بخش از جمله عکس ، فیلم،نمایشنامه خیابانی، فیلمنامه ، شعر ، متن ادبی ، انیمیشن ، خاطره ، داستان ، رمان ، وبلاگ و وب‌سایت ، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و… برگزار می‌شود. جشنواره ملی سرزمین نور از 15 اسفند تا 20 اسفند برگزار می‌شود.

دبیر دوازدهمین جشنواره ملی سرزمین نور در ادامه تصریح کرد: از سال آینده جشنواره سرزمین نور به صورت استانی هم برگزار می‌شود و هر استان از برگزیدگان تجلیل خواهد کرد. دبیرخانه‌های دائمی در استان‌های کشور تشکیل شده است که هر کدام کار جمع آوری و ثبت آثار را به عهده دارند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران