یادواره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان در سقز برگزار شد

یادواره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان در سقز برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: یادواره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان و شهدای دانش آموز منطقه زیویه شهرستان سقز در شهر صاحب این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سقز، یادواره شهدای پیشمرگ کُرد مسلمان و شهدای دانش آموز منطقه زیویه شهرستان سقز ظهر امروز در شهر صاحب این شهرستان برگزار شد.

در این آیین معنوی که با حضور فرماندار شهرستان سقز، مسئولان، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد، یاد و خاطره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد و دانش آموزان شهید بخش زیویه شهرستان گرامی داشته شد.

در این مراسم معنوی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امنیت و آسایش کنونی جامعه مرهون خون شهیدان والامقام است و شهیدان با نثار جان پاک خود انقلاب  و نظام اسلامی را در برابر دسیسه‌های دشمنان بیمه کرده‌اند.

حجت‌الاسلام حسن رستمی با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان علیه ملت ایران گفت: این ملت ولایتمدار با تاسی به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تا به امروز تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیشمرگان کرد مسلمان از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی با روحیه شهادت طلبی به میدان مبارزه با ضد انقلاب و دشمنان آمدند گفت: این شهیدان والامقان بدون هیچ چشم داشتی در راه حفاظت از نظام مقدس اسلامی به شهادت رسیدند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز به نقش شهدای دانش‌اموز در دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: دانش آموزان ایران اسلامی در سرنوشت جنگ که به سود کشورمان به پایان رسید نقش بی بدیل خود را دوشادوش با سایر رزمندگان به نمایش گذاشتند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه زیویه شهرستان سقز هم با نکوداشت یاد و خاطره شهیدان بویژه شهدای دانش آموز، گفت: این یادواره در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در این بخش برگزار می‌شود.

خالد علیپور افزود: امروز نظام مقدس اسلامی ایران با پشتیبانی مردم و به برکت خون شهیدان به قله‌های افتخار در بخش های مختلف از جمله در بخش علمی دست یافته است.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان تصریح کرد: این شهیدان هم تنها برای حفظ قرآن و برافراشته نگه داشتن پرچم نظام مقدس اسلامی که نشان از شجاعت ملت ایران است جان خود را فدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه زیویه شهرستان سقز با اشاره به اینکه در بخش زیویه 15 یادواره شهدا تا پایان سال برگزار می‌شود گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا به ویژه شهدای دانش آموز یکی از راه‌هایی است که می‌تواند در رساندن پیام شهدا به نسل کنونی مؤثر باشد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon