۱۰۰ میلیارد ریال پروژه‌ راه‌سازی استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد


100 میلیارد ریال پروژه‌ راه‌سازی استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: امسال به مناسبت دهه فجر ۶۰ کیلومتر از پروژه‌های راه‌سازی درراستای راه‌های اصلی و روستایی با اعتبار۱۳۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خمین، مجیدرضا نصرالله‌ نژاد ظهر امروز در نشست با فرماندار خمین با توجه به اهمیت افتتاح بسیاری از پروژه‌های عمرانی در استان مرکزی به ویژه خمین اظهار داشت: درحال حاضر در راستای رفاه شهروندان و ارائه خدمات به این افراد تاکنون یکهزار واحد مسکن مهردر این استان تکمیل شده و آماده بهره برداری است.

وی افزود: تاکنون در راستای تکمیل این واحدها گام‌های بسیار مهم و تاثیرگذاری برداشته شده است و ازسهمیه 38 هزار واحدی مسکن مهر که به این استان تعلق داشته تاکنون 22 هزار واحد به متقاضیان تحویل داده شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: از تعداد واحدهای باقی‌مانده مسکن مهرمیانگین پیشرفت فیزیکی واحدها 85 درصد بوده که این واحدها نیز با تلاش بیشتر به زودی تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

نصرالله زاده با اشاره به اینکه باید بتوانیم در راستای تامین مسکن افراد کم‌درآمد و آسیب پذیر جامعه گام‌های بسیار مهمی را برداریم گفت: مسئولان مربوطه باید تلاش کنند تا مسائل مربوط به مسکن مهر را بررسی کنند و مشکلات این بخش را مرتفع کنند.

وی افزود: تسریع و تسهیل مسائل مسکن مهر از اولویت‌های کار در استان مرکزی بوده و تاکنون به منظور رفع چالش‌ها و مشکلات این بخش توانسته با یک نظارت قوی و مداوم گام بردارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی تصریح کرد: راه‌های ارتباطی خمین باید توسعه پیدا کند و به سبب موقعیت و جایگاهی که در فصل راه استان وجود دارد باید در بهسازی این مسیرها گام برداشته شود که این مهم با یک عزم ملی و مدیریت جهادی محقق می‌شود.

نصرالله نژاد با اشاره به اینکه محور خمین- اراک از پروژه نیمه کاره مهم استان در فصل راه بوده گفت: باید در این بخش تمهیدات لازم و تدابیرکافی اتخاذ شود که تا اردیبهشت سال آینده 10 کیلومتراز این بخش تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه 4 خطه کردن محور خمین- محلات نیز در3 ماه نخست سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد، درحال حاضر وضعیت پروژه‌های راهسازی محورهای ارتباطی خمین- اراک، خمین- شازند، خمین- محلات و خمین- الیگودرز دارای وضعیت مناسب و مطلوبی نیست.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon