جامعه پزشکی مازندران اهانت به ساحت رسول مکرم اسلام را محکوم کردند

جامعه پزشکی مازندران اهانت به ساحت رسول مکرم اسلام را محکوم کردند

خبرگزاری تسنیم: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی به همراه جامعه پزشکی مازندران در پی اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر اعظم(ص)، اقدام به برگزاری تجمع اعتراضی آمیزی در محوطه دانشگاه علوم پزشکی مازندران کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، پس از اهانت بی شرمانه نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت که قلب تمامی آزاد‌اندیشان جهان را جریحه دار کرد، کارکنان  و جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در محوطه ستاد مرکزی دانشگاه تجمع و حرکت توهین آمیز نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

این تجمع با حضورمسئولان دانشگاه و جمع کثیری از اعضای هیئت علمی، مدیران، کارکنان،  پزشکان  واعضای بسیج جامعه پزشکی و سلامت  برپاشد.

معترضین ضمن سردادن شعارهایی در محکوم کردن این اهانت و اظهار ارادت به پیامبر گرامی اسلام، بیانیه ای را قرائت کردند.

در این بیانیه آمده است: اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام که خداوند متعال او را صاحب خلق عظیم دانسته و او را بهانۀ خلقت نامیده ، قطعا اهانت به قرآن است.

من عاشق محمد هستم هم او که آغوشش معنای همه مهربانی های عالم بود،هم او که مهر را بر پهنۀ بی جان زمین گسترانید، او که نان را می‌بوسید و می خورد و آب را آئینه می‌کرد و می‌نوشید.

من عاشق محمد هستم، عاشق انسانی که عاشق همه بود، مهربان من می‌دانم قلبت از این همه جهل مالامال از درد است و باز هم می‌بخشی ای نبی کریم و ای پیام آور مهربانی‌ها.

اما بار دیگر زبون مایگان و فرومایگان با توسل به سخیف ترین و شنیع ترین روش، مقدس ترین و نورانی ترین چهره در بین مقدسات عالم یعنی پیامبر گرامی اسلام (ص) را هدف قرار داده و این فاجعه هتک حرمت بی شرمانه نشریه فکاهی فرانسوی به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام را رقم زدند که دل تمامی مسلمانان را در سراسر جهان به درد آورد و خروش رحمت و رافت محمد مصطفی (ص) را به منصه ظهور گذاشت.

اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام که خداوند متعال او را صاحب خلق عظیم دانسته و او را بهان خلقت نامیده و بارها و بارها نام مبارک او را در کلامش آورده، اهانت به قرآن است و در نتیجه اهانت به شعور یک و نیم میلیارد مسلمان و میلیاردها انسان آزاده دیگری که در طول تاریخ این انسان کامل را بخاطر نیکی ها و محبت ها و مهربانی‌هایش ستودند.

به این وسیله خشم و نفرت و انزجار خود را از این حرکت بی‌شرمانه به ساحت قدسی حضرت ولی عصر ( عج) و نایب ایشان مقام عظمای ولایت اعلام می‌داریم و ایمان داریم آتش خشم مسلمین هر روز بر افروخته تر خواهد شد و در نهایت پایه‌های کاخ مستکبران روسیاه را در خود خواهد سوزاند.

کانون های بسیج جامعه پزشکی و سلامت مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم (ص)  و ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران با ابراز تأسف و اندوه مضاعف از این هتاکی و محکوم کردن سکوت مدعیان آزادی بیان، در مقابل این اقدام نشریه هتاک فرانسوی و حامیان غربی و صهیونیسم آن، اعلام می‌دارد که هیچ گاه در برابر توهین به مقدس ترین مقدسات خود ساکت و بی تفاوت نیست و در مسیر بر ملا کردن اهداف شوم دشمن از تحرکات اخیر می‌کوشد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon