موضع در پیش گرفته شده هسته‌ای را با اقتدار ادامه می‌دهیم

موضع در پیش گرفته شده هسته‌ای را با اقتدار ادامه می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم: معاون اول رئیس‌جمهور گفت: موضع در پیش گرفته شده هسته‌ای را با اقتدار ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت سردار الله‌دادی در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت سردار شهید الله‌دادی و همرزمان وی در حزب‌الله لبنان، گفت: بنده در سیرجان مرتب خدمت شهید الله‌دادی می‌رسیدم و با وی ملاقات می‌کردم.

وی ضمن تسلیت شهادت سردار شهید الله‌دادی به مردم سیرجان و استان کرمان، گفت: یقیناً تاکنون علت استقرار و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدرمان بوده و احساس می‌کنیم به آنها مدیون هستیم.

جهانگیری تأکید کرد: ما امروز به خون این شهدا مدیون هستیم و باید از آرمان آنها و امام شهدا دفاع و حراست کنیم که امیدواریم هم ملت و هم دولت بتوانند راه شهدا را حفظ کنند.

معاون اول رئیس جمهور درباره تحرکات رژیم صهیونیستی در ماه‌های گذشته، با توجه به نزدیکی توافق ایران با کشورهای 1+5، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی از ابتدا به‌دنبال این بود که رابطه ایران را با جهان غرب همواره به هم بزند، به‌طوری که آنها سعی کردند با اطلاعات دروغی که در مسائل هسته‌ای به جهان غرب منتقل می‌کنند، شرایطی را به وجود آورند که پرونده ایران به شورای امنیت رفته و فشارهایی به ایران تحمیل شود.

وی درباره توافق اولیه ژنو گفت: نتیجه این توافق این بود که همه دنیا متوجه شدند که جمهوری اسلامی ایران با موضعی مستحکم، با استدلال و منطق از حقوق هسته‌ای خود دفاع می‌کند و افکار عمومی دنیا را نسبت به اتهامی که به ایران زده شد روشن کرده است.

جهانگیری تصریح کرد: طبق فتوای رهبر معظم انقلاب، جمهوری اسلامی ایران در هیچ زمانی تصمیم به دستیابی بمب هسته‌ای نداشته و ندارد و در همین میان نیز دروغ صهیونیست‌ها برملا شد و متوجه شدند ایران در حال توافق با کشورهای 1+5 است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: البته همزمان اسرائیلی‌ها و برخی کشورهای منطقه دست به تحرکات وسیعی زدند که مانع توافق شوند، اما بنده معتقدم موضع در پیش گرفته شده به‌حق است و آن را ادامه خواهیم داد و ان‌شاءالله این موضوع را با اقتدار پیش خواهیم برد.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon