حضور ناشران شهرستانی در نمایشگاه کتاب مازندران افزایش یابد

حضور ناشران شهرستانی در نمایشگاه کتاب مازندران افزایش یابد

خبرگزاری تسنیم: معاون فرماندار بابلسر با اشاره به وجود ناشران فعال و اثرگذار در مناطق مرکزی استان، گفت: حضور ناشران شهرستانی در نمایشگاه کتاب مازندران تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، رضا محسن پور امروز در جلسه ستاد نمایشگاه کتاب شهرستان بابلسر، با بیان اینکه باید با برنامه ریزی های مدون نسبت به اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه تلاش شود، اظهار داشت: فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی باید به صورت پایه ای و از سنین کودکی در خانواده‌ها نهادینه شود.

وی با اشاره به اینکه کودکان، نوجوانان و جوانان انگیزه فراوانی برای سپری کردن پله‌های موفقیت و دستیابی به نقطه هدف و تعالی در ذهن دارند، تاکید کرد: شیوه های تشویق کتابخوانی در مدارس پایه‌گذاری شود.

معاون فرماندار بابلسر، با بیان اینکه با ایجاد انگیزه می‌توان فرصت مطالعه را در جامعه افزایش داد، گفت: با تعیین زمان، ایجاد انگیزه و پایه گذاری شیوه‌های تشویقی در جهت افزایش سرانه کتابخوانی در شهرستان تلاش شود.

محسن پور، خاطرنشان کرد:  افرادی که از مطالعه بالاتری نسبت به سایرین برخوردار باشند، تاثیرگذاری بیشتری در جامعه دارند.

وی افزود: باید با بهره‌گیری از ابزار تشویقی، انگیزه مطالعه را در اقشار مختلف اجتماع افزایش تا آنها نیز در جهت تهیه کتاب و حرکت در مسیر کتابخوانی گام بردارند.

معاون فرماندار بابلسر، با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب مازندران، تصریح کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان تلاش تا فرصت حضور در نمایشگاه کتاب برای علاقه مندان در تمام سنین فراهم شود.

محسن پور با اشاره به اینکه مردم سرافراز ایران برای دست‌یابی به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مسئولان حضور دارند، تاکید کرد: با ایجاد بسترهای مناسب در شهرستان راه‌های رسیدن به موفقیت برای نوجوانان و جوانان هموار شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران و شهدای 6 بهمن، گفت: ماه بهمن یادآور خاطرات شیرین پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بوده که به آسانی به دست نیامده و باید برای همیشه در تاریخ جهان ماندگار باشد.

معاون فرماندار بابلسر، با اشاره به اینکه بازگشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به ایران، استقبال بی نظیر ملت سرافراز ایران از امام راحل (ره) و سخنرانی تاریخی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا، تعیین دولت موقت، بیعت تاریخی همافران ارتش با امام (ره) و در نهایت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در روز 22 بهمن سال 1357 و استقرار نظام جمهوری اسلامی از جمله خاطرات و وقایع مهم این ماه بوده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر تفاوت‌های عظیمی دارد که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

محسن پور، تصریح کرد: از مهم ترین تفاوت‌های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های جهان، رهبری هوشمندانه امام (ره) و مقام معظم رهبری، ولایت‌پذیری و وجود فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه و دینی، اسلامی و قرآنی بودن این انقلاب است.

وی با اشاره به توطئه‌های اخیر دشمنان علیه دنیای اسلام و انقلاب اسلامی ایران، گفت: هراس دشمنان از بیداری اسلامی در جهان موجب شده تا آنها به بهانه‌های مختلف ما را مورد فشار قرار دهند و یا به مقدسات دینی و اسلامی ما توهین کنند و این در حالی است که ملت سرافراز ایران اسلامی علی‌رغم تمام تهدیدها و مشکلاتی که در طی این 36 سال از سوی دشمنان بر آنها تحمیل شده ذره ای پا پس نکشیده و با حضور میلیونی در راهپیمایی سوم بهمن امسال بار دیگر اهانت آنها را محکوم کردند.

معاون فرماندار بابلسر، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی ایران روز به روز در حال رشد و بالندگی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و مذهبی بوده و مهم‌ترین عامل آن پای‌بندی به نظام و رهبری و مسائل دینی و اعتقادی است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon