جلیلی به قم سفر می‌کند


جلیلی به قم سفر می‌کند

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی ستاد حوزوی حیات طیبه از سفر دوم دکتر جلیلی در روزهای آینده به قم و دیدار وی با طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سید حامد معلمی امروز در جمع خبرنگاران در بیان گزارشی اجمالی از فعالیت‌های ستاد حوزوی دکتر جلیلی مهمترین فعالیت‌ها صورت گرفته را در حوزه‌های شناسایی، جذب و اعزام مبلغین حامی دکتر جلیلی برای تبلیغ ایشان در سراسر کشور اعلام کرد.
وی افزود: تا کنون در بیش از 10 استان نمایندگان ستاد حوزوی حیات طیبه مشخص شده است و هم اکنون طلاب و فضلای محترم می‌توانند با مراجعه به سایت ستاد حوزوی حیات طیبه برای اعزام به شهرستان‌ها ثبت نام کنند.
سخنگوی ستاد حوزوی حیات طیبه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در کمیته تامین محتوای این ستاد ادامه داد: تا کنون جزوات متعددی متناسب با فضای فعالیت مبلغان و شعارهای جلیلی تهیه و تدوین شده است که در اختیار گروه‌های تبلیغی طلاب قرار گرفته است.
وی با توجه به برنامه‌های آتی ستاد حوزوی حیات طیبه بیان کرد: دو همایش به منظور ساماندهی و هماهنگی بیشتر بین طلاب و روحانیون مبلغ دکتر جلیلی در این هفته و هفته آینده در قم برگزار خواهد شد که در این جلسات اساتید مطرح حوره به سخنرانی خواهند پرداخت.
معلمی گفت: گروهی از طلاب فاضل در روزهای گذشته رایزنی‌های فراوانی را با علما و فضلای حوزه‌های علمیه قم انجام داده‌اند که ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک بیانیه حمایتی اساتید و فضلاء حوزه های علمیه از دکتر سعید جلیلی تکمیل و منتشر خواهد شد.
وی همچنین از سفر دوم دکتر جلیلی در روزهای آینده به قم و دیدار با طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خبر داد.

انتهای پیام/ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon