۷۲ پرونده در کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران اردبیل بررسی می‌شود

72 پرونده در کمیته حمایت از سرمایه‌گذاران اردبیل بررسی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان اردبیل گفت: تاکنون در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران ۷۲ پرونده مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات اساسی در این راستا اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، یوسف خدادادی عصر امروز در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران با بیان اینکه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران گام‌های اساسی در روند تشکیل سرمایه‌گذاری در استان اردبیل برداشته است، اظهار داشت: مهمترین سیاست این کمیته حل مشکل و دغدغه سرمایه‌گذاران است تا آنها با خیالی آسوده در استان اردبیل سرمایه‌گذاری کنند.

وی راه‌اندازی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران را یک گام بسیار مهم در جذب سرمایه‌گذاری در استان دانست و افزود: این کمیته با ارائه و برگزاری جلسات مختلف در صدد است تا موانع و مشکلات سرمایه‌گذاری در استان برداشته شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه باید موانع سرمایه‌گذاری در استان برداشته شود، گفت:‌ این امر نیازمند حمایت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک‌ها است تا روند سرمایه‌گذاری در استان افزایش یابد.

خدادادی با بیان اینکه باراه‌اندازی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران اقدامات بسیار قابل قبول و ارزنده‌ای در حوزه سرمایه‌گذاری در استان انجام شده است، تصریح کرد: باید مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران به صورت همه‌جانبه اجرا شود تا نتایج این کمیته به صورت دقیق اجرایی شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری استان اردبیل با تشریح اینکه بانک‌های عامل حمایت همکاری و مساعدت لازم را با کمیته حمایت قضایی داشته‌اند، بیان کرد: بیشترین مشکل سرمایه‌گذاران بانک‌ها است که امیدواریم با تعامل همه‌جانبه بین دو طرف این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه بیکاری و عدم اشتغال، افزایش جرم و بزهکاری را در جامعه به دنبال دارد، گفت: راه‌اندازی کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران علاوه بر اینکه می‌تواند در روند اشتغال و افزایش تولید گام اساسی باشد سبب کاهش جرائم مختلف در استان می‌شود.

پدیده شاندیز حق فعالیت در پذیرش و فروش سهام را ندارد

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اینکه مکاتبات بررسی‌های اولیه در مورد شرکت پدیده شاندیز در دادستانی مشهد انجام شده است، گفت:‌ براساس مکاتبات دادستان مشهد پدیده شاندیز حق فعالیت در پذیرش و فروش سهام و تبلیغات را ندارد.

ناصر عتباتی با بیان اینکه فروش سهام پدیده شاندیز در نمایندگی اردبیل غیرفعال شده است، افزود: تصمیمات اساسی در مورد فعالیت شرکت پدیده شاندیز در اردبیل اتخاذ شده است.

وی با اشاره به حوادث اخیر بیمارستان فاطمی اردبیل بیان کرد: در مدت 2 یا 3 روز آینده حکم عاملان بیمارستان فاطمی اردبیل از طریق سایت دادگستری به اطلاع مردم اردبیل می‌رسد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon