وضعیت استخدام مربیان حق‌التدریس فنی‌وحرفه‌ای فارس مشخص می‌شود


وضعیت استخدام مربیان حق‌التدریس فنی‌وحرفه‌ای فارس مشخص می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای فارس گفت: در استان فارس ۲۰۰ مربی حق‌التدریس وجود دارد که در صورت داشتن شرایط لازم و شرکت در آزمون استخدامی استخدام می‌شوند.

مرتضی مبرایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اشاره به تصویب قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق‌التدریس سازمان فنی‌وحرفه‌ای اظهار داشت: در استان فارس 200 مربی حق‌التدریس وجود دارد که 140 نفر از این افراد در صورت داشتن شرایط لازم و شرکت در آزمون استخدامی استخدام می‌شوند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون  استخدامی مربیان حق‌التدریس به زودی اعلام می‌شود، گفت: واجدین شرایط قانون یاد شده کسانی هستند که تا زمان لازم الاجراشدن قانون مذکور، پایان شهریور1391، به صورت حق‌التدریس با سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای فارس همکاری داشته و امسال نیز همکاری آنان ادامه دارد.

مدیرکل فنی‌وحرفه‌ای فارس با بیان اینکه تغییر وضعیت استخدامی مربیان حق‌التدریس این سازمان منوط به شرکت در آزمون استخدامی و کسب حداقل نمره قبولی است، گفت: حداقل مدرک تحصیلی لازم برای شرکت در آزمون استخدامی تبدیل وضعیت مربیان حق‌التدریس این سازمان به رسمی و پیمانی فوق دیپلم است.

مبرایی افزود: اولویت نخست در تغییر وضعیت استخدامی مربیان حق‌التدریس سازمان فنی‌وحرفه‌ای با مربیان مناطق محروم است و امتیازدهی برای تغییر وضعیت استخدامی این مربیان براساس سابقه آموزشی و مدرک تحصیلی براساس جدول مندرج در آیین نامه صورت می‌گیرد.

وی درباره تعهدات آموزشی فنی‌وحرفه‌ای فارس تصریح کرد:  تعهد این سازمان در بخش دولتی 9 میلیون و 300 هزار نفر ساعت بوده که تاکنون 80 درصد آن محقق شده است و تا پایان سال فنی‌وحرفه‌ای فارس تمامی این تعهدات را محقق می‌کند.

مبرایی بیان کرد:  تعهد بخش خصوصی 17 میلیون و 300 هزار نفر ساعت بوده که از ابتدای سال تا آذر ماه 10 میلیون و 240 هزار نفر ساعت محقق شده است.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon