کشتارگاه ابهر- خرمدره تا ۳ ماه آینده راه‌اندازی می‌شود


کشتارگاه ابهر- خرمدره تا 3 ماه آینده راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شهردار ابهر با اشاره به راه‌اندازی و بهره‌برداری کشتارگاه ابهر- خرمدره تا ۳ ماه آینده گفت: این کشتارگاه بیش از دو سال تعطیل بوده است.

عبدالعلی قاسم‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان با بیان اینکه تا سه ماه آینده این کشتارگاه به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: این کشتارگاه مکانیزه و صنعتی است.

وی از ورود بخش خصوصی برای مکانیزه کردن این کشتارگاه خبر داد و افزود: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده سرمایه‌گذار با 10 میلیارد ریال اعتبار کشتارگاه فعلی را مکانیزه و صنعتی می‌کند.

شهردار ابهر به خرید تجهیزات و ماشین‌آلات اشاره کرد و گفت: یک دستگاه پخش ماسه و نمک هوشمند که ماسه و نمک را هم به صورت مخلوط و نیز جداگانه پخش می‌کند خریداری شده است.

وی خاطر نشان کرد: با خرید دستگاه‌ پخش ماسه و نمک دیگر نیازی به کارگر نبوده و خودرو هوشمند عمل پخش ماسه و نمک در سطح خیابان‌ها را انجام می‌دهد.

قاسم‌پور به خرید یک دستگاه فلاسک اشاره کرد و یادآور شد: ظرفیت این فلاسک 14 تنی بوده و دارای مخزن گرم‌کننده آسفالت است.

وی تصریح کرد: این دستگاه با استفاده از مخزن گرم‌کننده آسفالت را به مدت 6 ساعت با درجه حرارت تحویل از کارخانه حفظ می‌کند.

‌شهردار ابهر با اشاره به اینکه در حال حاضر از دستگاه فلاسک در آسفالت‌ریزی سرعت‌گیرها استفاده می‌شود، ابراز کرد: این دستگاه که دمای آسفالت را به مدت 6 ساعت با درجه حرارت تحویل از کارخانه حفظ می‌‌کند تا در فرصت 6 ساعته نسبت‌ به پخش آسفالت‌ در هوای سرد انجام شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon