زمان و مکان انتقام از صهیونیست‌ها را خودمان تعیین می‌کنیم

زمان و مکان انتقام از صهیونیست‌ها را خودمان تعیین می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر انتقام از رژیم صهیونیستی، گفت: ما خلق نشده‌ایم که دشمنان فرزندان ما را از بین ببرند و بعد از آن بگذاریم که راحت بخوابند. ما انتقام می‌گیریم و آنها منتظر باشند اما زمان و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بعدازظهر امروز(سه‌شنبه) در مراسم بزرگداشت سردار شهید محمدعلی الله‌دادی و شهدای مقاومت سخن می‌گفت با گرامیداشت شهدا، گفت: شهید الله‌دادی مرزهای جغرافیایی را با هدف تقویت مقاومت نادیده گرفت.این شهید، فردی مؤمن، صاحب تدبیر، شکیبا و آرام در قلب حوادث و تندیسی از همه فضیلت‌ها بود.

وی با بیان اینکه"الله‌دادی دارای غیرت، تعصب، همت، شور و شعور و تراکم فشرده یک عمر جهاد در مکتب اهل بیت بود"، تصریح کرد: شهید الله‌دادی به آنچه لیاقت داشت که شهادت بود، رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه " این اتفاق نشان داد که دیگر مرزهای جغرافیایی تفکیک‌کننده هویت مسلمانان نیست "، تاکید کرد: امروز جهان اسلام بیدار شده است و دشمنان نمی‌توانند آرام و مطمئن در یک خیابان قدم بردارند؛ امروز واقعیت هایی رخ داده است که ذهن ما هنوز قادر به درک آن نیست اما آمریکا و اروپا هر روز مرگ جدیدی را تجربه می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه درباره مقابله ایران با ترور شهید‌ الله‌دادی توسط رژیم صهیونیستی گفت: انتقام خواهیم گرفت و صهیونیست‌ها منتظر باشند.

"آمریکا هر زمان اراده می‌کرد یک کشور اسلامی را اشغال می‌کرد اما امروز دیگر قادر به این کار نیست چرا که دیگر تحولات سیاسی و انسانی تابع اراده‌های آنها نیست و اراده آنها به حاشیه رانده شده است؛ آمریکا نتوانست از شکست رژیم صهیونیستی در چهار جنگ جلوگیری کند. آنها نتوانستند در سوریه مداخله نظامی کنند در حالی که همواره تهدید خود را اعلام کرده و سپس اعمال می‌کردند".

سردار سلامی در ادامه سخنان خود ضمن تاکید مجدد بر انتقام از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ما خلق نشده‌ایم که دشمنان فرزندان ما را از بین ببرند و بعد از آن بگذاریم که راحت بخوابند. ما انتقام می‌گیریم و آنها منتظر باشند اما زمان و مکان آن را ما تعیین می‌کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon