ماچک: رئیس جدید برنامه‌هایم را قبول کند در ایران می‌مانم

ماچک: رئیس جدید برنامه‌هایم را قبول کند در ایران می‌مانم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ملی هندبال ایران گفت: اگر برنامه‌هایم مورد قبول رئیس جدید فدراسیون هندبال قرار بگیرد در ایران می‌مانم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بروت ماچک در پایان جام جهانی هندبال برای ایران، این مسابقات را مود ارزیابی قرار داد و اظهار داشت: این نخستین تجربه ایران در جام جهانی هندبال بود. جام جهانی، بالاترین و بهترین موقعیت برای کسب تجربه است. به هر حال همیشه نخستین تجربه، شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌شود از همه موارد رضایت کامل داشت.

ماچک در مورد ادامه همکاریش با فدراسیون هندبال ایران گفت: منتظرم تا رئیس جدید فدراسیون هندبال ایران انتخاب شود تا برنامه‌هایم را به او ارائه کنم. اگر برنامه‌هایم را قبول کرد که در ایران می‌مانم و در غیر این صورت هر طرف می‌تواند تصمیم خودش را بگیرد.

سرمربی تیم ملی هندبال ایران در مورد داوری‌ها نیز خاطرنشان کرد: تقریباً همه نسبت به داوری انتقاد داشتند. اگرچه برای تیم ما مسائلی مهم‌تر از جمله آمادگی جسمانی و تحلیل قوای بدنی وجود داشت اما از بحث داوری نیز نمی‌توان غافل شد. جام جهانی محل حضور بازیکنان باتجربه است. من از 2 بازی آخر تیم و کسب 2 پیروزی خوشحالم چون بازیکنان، سطح خوب خود را نشان دادند.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon