هم‌رزمان شهید الله‌دادی راه این شهید را تا آزادی قدس ادامه می‌دهند

هم‌رزمان شهید الله‌دادی راه این شهید را تا آزادی قدس ادامه می‌دهند

خبرگزاری تسنیم: معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه شهید الله‌دادی اولین شهیدی است که در خطوط مقدم توسط موشک‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گفت: قطعاً هم‌رزمان ایشان این راه را باصلابت ادامه می‌دهند تا ما شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سرلشکر ایزدی معاون راهبردی ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید الله‌دادی و همرزمانش در حزب‌الله در سخنانی درباره ویژگی‌های شهید الله‌دادی گفت: سردار پرافتخار اسلام شهید الله‌دادی همیشه این دغدغه را داشت که به‌عنوان پاسدار انقلاب اسلامی در خط مقدم از این ارزش‌ها دفاع کند. دغدغه‌های سردار شهید مصداق این فرمایش مولای متقیان است که خداوند باب جهاد را برای ایشان گشوده بود و وی از این مسیر به‌نحو احسن استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهید الله‌دادی در دوران دفاع مقدس از رزمندگان موفق و پیشتاز لشگر پیروز 41 ثارالله بود، گفت: سردار شهید الله‌دادی پس از دوران دفاع مقدس نیز در سازندگی نهاد مقدس سپاه تلاش و مجاهدت کرد.

معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین ادامه داد: شهید الله‌دادی وقتی دید که شرایط به‌نحوی است که می‌تواند در کرانه‌هایی دور از ارزش‌های انقلاب اسلامی، پاسداری و دفاع کند، به آن سرزمین‌ها هجرت کرد و در منطقه لبنان و سوریه برای پیشبرد شعارهای امام و رهبر انقلاب مجاهدت کرد.

ایزدی در ادامه اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر انقلاب، این حرکت یک جهاد مستمر بود، بنابراین شهید الله‌دادی جزو شهدای شاخص سپاه محسوب می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید الله‌دادی اولین شهیدی است که در خطوط مقدم توسط موشک‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و قطعاً همرزمان ایشان این راه را با صلابت ادامه می‌دهند تا ما شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon