خادم: تا زمان طرح سوال لارگانی، استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند

خادم: تا زمان طرح سوال لارگانی، استقلال و پرسپولیس واگذار شده‌اند

خبرگزاری تسنیم: معاون امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: تصور می‌کنم تا زمان طرح سوال لارگانی در مجلس ۲ باشگاه واگذار شده‌اند و پاسخ ایشان داده خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، امیر رضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سوال سیدناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان از وزیر ورزش و جوانان در خصوص عملکرد وزارتخانه در روند خصوصی سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: سوال، حق نمایندگان محترم است ولی تصور می‌کنم تا زمان طرح آن در سال آینده دو باشگاه واگذار شده‌اند و پاسخ ایشان داده خواهد شد. 

وی افزود: ما به عنوان دستگاه اجرایی موظف به پاسخگویی در برابر سئوالات نمایندگان محترم هستیم ولی وزارت ورزش و جوانان در بین وزارتخانه‌های دیگر کمترین سوال را داشته است. سوالی که مطرح شده در واقع دیگر از اختیار ما خارج است و واگذاری استقلال و پرسپولیس به وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی سپرده شده است و وزارت ورزش و جوانان هم برای انجام این وظیفه قانونی که ازمطالبات مجلس محترم است تلاش می‌کند.

خادم در مورد امکان طرح سوال در صحن علنی مجلس گفت: تصور می‌کنم طرح این سوال در صحن علنی به سال آینده موکول شود و تا آن زمان دو تیم استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شوند و قطعاً نماینده محترم پاسخ خود را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon