۸۳ درصد تعهد اشتغال در نهبندان محقق شده است

83 درصد تعهد اشتغال در نهبندان محقق شده است

خبرگزاری تسنیم:معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار نهبندان گفت: ۸۳ درصد تعهد اشتغال شهرستان تاکنون محقق شده است و باقیمانده آن تا پایان امسال انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری نهبندان، عباس ابراهیمی درجلسه کمیته اشتغال نهبندان اظهارداشت: بانک‌های شهرستان براساس سهمیه ابلاغی مشکلی درپرداخت تسهیلات اشتغال به افراد متقاضی و معرفی شده ندارند.

وی با اشاره به اینکه 57 درصد جمعیت شهرستان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند افزود:با توجه به مشکلات کشاورزی و خشکسالی‌های چندین ساله دراین شهرستان، 64 درصد بهره‌برداران کشاورزی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار نهبندان به ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه معادن اشاره کرد و اظهارداشت:ایجاد کارخانه و کارگاه فرآوری سنگ در شهرستان به ایجاد اشتغال پایدار کمک می‌کند.

ابراهیمی تصریح کرد: تکمیل و ایجاد زیرساخت‌ها در شهرستان به جذب سرمایه‌گذار کمک می‌کند و هدف از گازرسانی به نهبندان هم ایجاد و تکمیل زیر ساخت‌ها است و این موضوع به طور ویژه توسط مسئولان استانی و شهرستانی در حال پیگیری است.

وی گفت:با توجه عدم رغبت سرمایه‌گذار بخش خصوصی به دلیل عدم وجود زیرساخت‌ها در شهرستان نیاز است که شرکت‌های دولتی برای سرمایه‌گذاری در نهبندان اقدام کنند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار نهبندان اظهار داشت:در پرداخت تسهیلات به متقاضیان اشتغال باید نظارت و کنترل لازم صورت گیرد تا در روند آن مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon