رهبر انصارالله: ما به‌دنبال انتقال مسالمت آمیز قدرت هستیم/ استعفای رئیس جمهور باجگیری بود

رهبر انصارالله: ما به‌دنبال انتقال مسالمت آمیز قدرت هستیم/ استعفای رئیس جمهور باجگیری بود

خبرگزاری تسنیم: رهبر جنبش انصارالله یمن با تأکید بر اینکه اقدامات کمیته‌های مردمی برای حمایت از کشور و در جهت وحدت آن صورت گرفته است، گفت: ما به‌دنبال انتقال مسالمت آمیز قدرت هستیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن طی نقطی تلویزیونی تأکید کرد که اقدامات کمیته‌های مردمی برای کشور و وحدت آن صورت گرفت.

استعفای رئیس‌جمهور مانوری برای باجگیری بود

رهبر جنبش انصارالله با اشاره به وجود طرح‌هایی برای سیطره بر یمن و تهدید وحدت آن گفت: استعفای رئیس جمهور یک گام ناموفق و یک مانور بود که با هدف باجگیری انجام شد.

الحوثی در ادامه سخنان خود اعلام کرد: ما به‌دنبال انتقال مسالمت آمیز قدرت هستیم و جای نگرانی برای طرف‌های داخلی و خارجی نیست و ملت یمن هیچ قصدی برای ایجاد مشکل با کشورهای همسایه یا هیچ قدرت منطقه‌ای ندارد.

عبدالملک الحوثی با دعوت از تمامی نیروهای سیاسی برای همکاری به‌جای رویارویی، گفت: ما نمی‌خواهیم هیچ طرف سیاسی را کنار بگذاریم و تأکید می‌کنم که توافق صلح و شراکت ملی اساس کار ما است.

کسانی که به‌دنبال ممانعت از تحقق اهداف ملت یمن هستند، دچار توهمند

رهبر انصارالله در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص اوضاع داخلی یمن گفت: از همگان دعوت می‌کنم که پیرو گام‌های مردمی و انقلابی باشند؛ چرا که این مسئله به‌نفع همگان است. کسانی هستند که تلاش می‌کنند تا اوضاع امنیتی را در مأرب تشدید کنند و برخی‌ها نیز تلاش دارند اقداماتی تحریک آمیز انجام دهند و بحران‌های ساختگی درست کنند و کسانی نیز خیر جنوبی‌ها را نمی‌خواهند.

وی در پایان با اشاره به برخی اقدامات برای ایجاد هرج و مرج در یمن، گفت: کسانی که در داخل و خارج تصور می‌کنند که با ایجاد بحران، مانع از تحقق اهداف ملت یمن خواهند شد، دچار توهم هستند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان