نیروی انتظامی اصفهان در برخورد با مجرمان مصمم و قاطع است

نیروی انتظامی اصفهان در برخورد با مجرمان مصمم و قاطع است

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: اجرای حکم اعدام ضارب گلپایگان درس عبرتی است تا مجرمان بدانند که پلیس ‌برای برخورد قاطع با برهم زدنندگان امنیت، از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گلپایگان، سرهنگ ستار خسروی صبح امروز در حاشیه مراسم اجرای حکم اعدام آخرین عامل حادثه خونین گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی حادثه خونین 6 دی ماه در گلپایگان و کشته‌شدن یکی از ضاربان در صحنه جنایت، عاملان این حادثه شناسایی شدند و در درگیری زمان دستگیری یک نفر دیگر از مهاجمان کشته و نفر سوم دستگیر شد.

وی افزود: پس از دستگیری تنها عامل بازمانده از این ماجرا، با پیگیری خوب مقامات قضایی، با تشکیل شعبه ویژه در پلیس آگاهی و همچنین پیگیری‌های دادستان استان، دادستان شهرستان گلپایگان و رئیس کل دادگستری استان پرونده ظرف یک هفته منجر به صدور کیفرخواست شد.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان گفت: پس از این مرحله پرونده برای صدور رای نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شد و در کمترین زمان حکم نهایی صادر و همچنین به سرعت همانطور که امروز مشاهده می‌کنید، اجرا شد.

وی بیان کرد: نیروی انتظامی استان در برخورد با مجرمان به ویژه درباره جرائم خشن بسیار مصمم است و از تمام ظرفیت خود برای شناسایی و انهدام باندهای تبهکاری استفاده می‌کند، ضمن اینکه پلیس آگاهی استان نیز در شناسایی و انهدام شبکه‌های جرم دقیق و حرفه‌ای عمل می‌کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon