۹بهمن؛ برگزاری دومین همایش ملی تجلیل از طلاب شاهد و ایثارگر

9بهمن؛ برگزاری دومین همایش ملی تجلیل از طلاب شاهد و ایثارگر

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از دومین همایش ملی تجلیل از طلاب شاهد و ایثارگر ممتاز خبر داد که پنجشنبه ۹ بهمن ماه در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه(س) در قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین همایش ملی تجلیل از طلاب شاهد و ایثارگر همزمان با پنجشنبه 9 بهمن ماه 93 مصادف با میلاد امام حسن عسگری(علیه‌السلام) در جوار حرم حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) در شهر قم خبر داد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این همایش، اظهار داشت: از اهداف مهم برگزاری دومین همایش، پاسداشت و تجلیل از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران نخبه و ممتاز حوزوی، آشنایی بیشتر جامعه و حوزه های علمیه با جایگاه رفیع شهادت و ایثارگری در راستای حفظ ارزش‌های ایثارگری است.

فقیه در ادامه افزود: در این همایش که با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و آیت الله حسینی بوشهری رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می شود از 18 نفر از طلاب شاهد و ایثارگر ممتاز حائز شرایط تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران