ذهن جوانان اروپایی به سمت افکار انقلاب اسلامی هدایت شده است

ذهن جوانان اروپایی به سمت افکار انقلاب اسلامی هدایت شده است

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، ایجاد تخطئه و نابودی در افکار دینی جوان پاک ایرانی هدف استکبار است، گفت: به برکت تراوش این نهال تنومند، ذهن جوانان اروپایی به سمت افکار انقلاب اسلامی هدایت شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری صبح امروز در جلسه اتحادیه انجمن‌های اسلامی مازندران با گرامی‌داشت یاد و خاطره 1710 شهید دانش آموزان مازندران، اظهار داشت: حرکت پرخروش انقلاب اسلامی را انجمن‌های اسلامی باید بارورسازند.

وی افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان بشریت باید در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه رهبری انقلاب دیده بان بصیر انقلاب و مدبر حکیم برای انقلاب اسلامی نیز موقعیت فعلی ایران را به خوبی تشریح و ملاحظه می‌کنند، تصریح کرد: جنش بیانات، تحلیل‌های افراد دیگر در موضوعات روز تفاوت دارد.

حاج علی اکبری با بیان اینکه دانش آموزان نگاه خود به مسائل را مرتفع و عمیق سوق دهند، افزود: پدیده انقلاب اسلامی، پدیده ای عادی نبوده و با ریشه وحیانی و مکتب انبیا و مسیر طی شده، به یک نهال تنومند تبدیل شده است.

وی با اعلام اینکه شهدای دانش آموز یکی از سرمایه‌های اصلی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان است، گفت: انقلاب اسلامی مبانی هویتی استکبار را به چالش کشانده است و به ملت ایران عزت و بزرگی داده است.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به توهین نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام (ص)، تصریح کرد: جریان صهیونیسم جهانی، دولت فرانسه و استکبار پشت سر این اقدام شنیع بوده است.

حاج علی اکبری با بیان اینکه ذهن جوانان اروپایی به سمت افکار انقلاب اسلامی هدایت شده است، افزود: به این واسطه استکبار اقدام به ایجاد توطئه در افکار جوانان ایرانی کرده است.

وی با اعلام اینکه اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان باید بزرگ ترین خطر نسل جوان یعنی استحاله هویتی را به دانش آموزان مدارس معرفی کنند، گفت: روحیه خلاقانه، مبتکرانه، نگاه آرمانی و دشمن ستیزی باید در نهاد جوان انقلابی ایران تقویت شود.

حاج علی اکبری با تاکید بر اینکه نقش نهادهای انقلابی و فرهنگی جلوگیری از تبدیل تفکرات جوانان به استحاله هویتی می‌شود، افزود: استکبار می‌خواهد با نفوذ شهوات نفسانی جوانان، افکار آنان را از اسلام دور کند.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه انجمن‌های اسلامی، پرچمدار هویت اسلامی و اعتقادی در مدارس هستند، گفت: دانش آموزان امروز، امیدهای آینده هستند و باید در اعتلای هویتی همکلاسی‌های خود تلاش کند.

وی با بیان اینکه انجمن اسلامی، مسیر خوشبختی را برای عضو فعال خود کوتاه می‌کند، تصریح کرد: اعضای انجمن‌های اسلامی از رهگذر عضویت در انجمن‌های اسلامی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی بیمه شده‌اند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon