نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی سبب تنبه و بیداری است


نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی سبب تنبه و بیداری است

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی گفت: این ابتکار عمل رهبر معظم انقلاب بسیار مهم و حکیمانه بود، این نامه قطعاً سبب تنبه و بیداری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری‌ همدانی صبح امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اظهار داشت: این ابتکار عمل رهبر معظم انقلاب بسیار مهم و حکیمانه بود و این نامه قطعا سبب تنبه و بیداری شد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکایی به یقین ویژگی‌های خاصی دارد، افزود: این نامه امام همانند نامه حضرت امام (ره) به گورباچف است؛ در آن نامه امام راحل گورباچف را به حقیقت اسلام دعوت کرد و آن‌ها را از حرکت به سمت سرمایه‌داری غرب برحذر داشت.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه عدم توجه به نامه تاریخی و مهم امام (ره) به گورباچف همه دیدند که به چه سرنوشتی دچار شدند خاطرنشان کرد: وظیفه عالمان دین ارشاد مردم و تعلیم دادن است از همین رو نامه رهبر معظم انقلاب ثمری است از اینکه وقتی عالمی می‌بیند در جایی منکری در حال وقوع است تذکر می‌دهد.

انتهای پیام/ ی

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon