آموزش زبان فارسی و ارائه کتاب‌های کمک آموزشی در غرفه ایران

آموزش زبان فارسی و ارائه کتاب‌های کمک آموزشی در غرفه ایران

خبرگزاری تسنیم: غرفه ایران در نمایشگاه کتاب دهلی نو ۲۰۱۵ علاوه بر ارائه کتاب‌های کمک آموزشی زبان فارسی به آموزش زبان فارسی نیز خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ نمایشگاه کتاب دهلی نو New Delhi World Book Fair که از 14 الی 22 فوریه مصادف با 25 بهمن تا 3 اسفند سال جاری در دهلی‌نو برگزار خواهد شد‌، امسال شاهد حضور هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده ادبیات معاصر ایران است.

در این نمایشگاه ناشران و کشورهای خارجی در 26 غرفه و ناشران هندی نیز در 1000 غرفه آثار خود را عرضه خواهند کرد‌، ناشرانی از کشورهای ایران،‌ عربستان، لهستان، ترکیه، پاکستان، فرانسه، آلمان، مالزی، ژاپن، اسپانیا، سریلانکا، آمریکا، مصر، امارات، نپال، اندونزی، سنگاپور، کره جنوبی و چین در این دوره نمایشگاه حضور دارند.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در این نمایشگاه به دلیل علاقه‌مندی هندی‌ها به آثار ایرانی اسلامی در تلاش است تا جدیدترین و شاخص‌ترین کتاب‌های منتشر شده در این زمینه را عرضه کند،‌ هم‌چنین با توجه به پیشتازی هندی‌ها در نشر الکترونیک قرارهای ملاقاتی با موسسات و نهادی فعال در نشر الکترونیک هند تنظیم شده است.

عرضه کتب آموزشی زبان فارسی و آموزش زبان فارسی در غرفه ایران در نمایشگاه کتاب هند از دیگر برنامه‌های ایران برا ینمایشگاه کتاب دهلی نو است.

حضور نویسنده ایرانی هوشنگ مرادی کرمانی و ملاقات با مخاطبان آثارش در هند از دیگر برنامه‌های ایران است.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران