چاپ و توزیع کتاب «قبله نور» با موضوع سخنان رهبرانقلاب درباره راهیان نور

چاپ و توزیع کتاب «قبله نور» با موضوع سخنان رهبرانقلاب درباره راهیان نور

خبرگزاری تسنیم: باتوجه به فرارسیدن ایام اردوهای راهیان نور جنوب کشور و اعزام‌ کاروان‌های سراسر کشور معاونت فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور به چاپ و انتشار کتابی اقدام ورزیده است که منویات و توصیه‌های رهبری در مناطق عملیاتی جنوب کشور را در بردارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، باتوجه به فرارسیدن ایام اردوهای راهیان نور جنوب کشور و اعزام‌ کاروان‌های بسیار از استان‌ها و شهرهای مختلف سراسر کشور معاونت فرهنگی ستاد مرکزی راهیان نور به چاپ و انتشار مجموعه‌ای از کتاب‌ها اقدام ورزیده تا این محصولات فرهنگی راهنمای زائران و راویان اردوهای راهیان نور باشد.

در این راستا «کتاب قبله نور» به همت «ابراهیم رضوانی» به جمع‌آوری سخنان مقام معظم رهبری که در ایام راهیان نور در مناطق جنگی حضور یافته‌اند و نکاتی را متذکر شده‌اند، پرداخته است.

این کتاب از آنجایی که بیانات گهربار مقام معظم رهبری را در مناطق جنگی در خصوص اردوهای راهیان نور و مسائل دیگری در این زمینه در بردارد منبع مفیدی برای راویان محسوب می‌شود.

این کتاب مانند سایر محصولات فرهنگی معاونت فرهنگی هنری ستاد مرکزی راهیان نور در میان همه زائران به صورت عمومی توزیع نمی‌شود بلکه برای گروه‌ها و افراد خاصی که درمیان زائران مانند راویان مرجع هستند، ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران