انقلاب اسلامی سبب شکل‌گیری جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه شد


انقلاب اسلامی سبب شکل‌گیری جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه شد

خبرگزاری تسنیم: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نور انقلاب اسلامی در قلوب مسلمانان سایه افکنده و سبب شکل‌گیری جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم در همدان، علی لاریجانی عصر امروز در شورای اداری رزن اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا حرکت انقلاب اسلامی مستمر و پرتوان است و سبب حضور درخشان انقلاب اسلامی در منطقه شده و جایگاه انقلاب اسلامی ارتقا یافته است.

وی افزود: امروز انقلاب‌ها به برکت خون شهدا جریان بالنده‌ای داشته و نور انقلاب اسلامی در قلوب مسلمانان سایه افکنده و سبب شکل‌گیری جریان‌های بیداری اسلامی در منطقه شده و این مسئله در حال افزایش است.

لاریجانی با بیان اینکه در آستانه دهه فجر باید قدر انقلاب و سرافرازی کنونی را دانست، گفت: در پیش از انقلاب شاه به عنوان فرد سیاسی کشور همواره خاضع در مقابل آمریکا و انگلیس بود و تمام کارهای مهم را با مشورت سفرای این دو کشور انجام می‌داد و نظر رجال سیاسی داخل کشور برای وی مهم نبود، براین اساس رجال سیاسی گذشته توان شکل‌دهی و مشاوره نداشتند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی کل این ماجرا را واژگون کرد و ایران را به کشوری مستقل تبدیل کرده و به معنای واقعی به استقلال رسید و شعار نه شرقی و نه غربی امام(ره) محقق شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایران اکنون در مسائل مختلفی با دولت‌های بزرگ دنیا اختلاف دارد چراکه شرایط منطقه توسط ایران تغییر کرده و هر چه ایران بر روی اسلامیت انقلاب توجه کند دشمنان دشمنی خود را ادامه می‌دهند و صف‌آرایی دشمن اکنون قابل مشاهده است.

وی افزود: آنها جایگاه ایران را در ترازی می‎بینند ولی بیشتر از این نمی‎توانند کاری انجام دهند و قدرت ایران با روشن‎بینی و بصریت سبب شد تا دشمن را کنار بزند و برای حفظ این ارزش جان خود را نیز فدا می‌کنیم.

لاریجانی تاکید کرد: مسئولان باید قدردانی خود را از انقلاب با تامین شرایط معیشتی مردم و توسعه نشان دهند و فضای کسب و کار در کشور را فراهم کنند که این امر با رونق تولید در کشور فراهم می‌شود.

وی بیان کرد: کسانی که انقلابی و دلسوز انقلاب هستند تنها شعار ندهند و برای تولید و توسعه کشور تلاش کنند تا ایرانی آبادی را داشته باشیم، نیروی انقلابی باید براساس نیاز کشور کار کند، همه باید همت و وحدت داشته و خدمت‌گذار باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب زمانی محقق می‌شود که برای مردم کار شود، عنوان کرد: سازمان تامین اجتماعی با نگرش عدالت‎خواهانه ارائه خدمات درمانی و تامین اجتماعی را به سمت شهرهای کوچک سوق داده و این اقدام خدمت‌گذاری به مردم است.

وی بیان کرد: ملا حسین قلی شوندی عارفان و عالمان بزرگی را تربیت کرده و این شخصیت از خطه رزن برخاسته و به عنوان نیروی فکری عمیق و عظیم مایه افتخار این منطقه است.

لاریجانی تصریح کرد: شهید آیت‌اله مفتح به عنوان یک شخصیت بزرگ و انقلابی سبب ایجاد روشنگری در بین مردم زمان خود شده و نقش بسزایی در شکل‌گیری انقلاب اسلامی داشت، این شخصیت شراقت منطقه رزن را بیشتر می‌کند و شهید مفتح جز حلقه‌های اصلی انقلاب و وفادار به امام راحل بود که جریان انقلاب اسلامی را سامان داد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon