مربیان بدانند با حرمت‌شکنی به جایی نمی‌رسیم


مربیان بدانند با حرمت‌شکنی به جایی نمی‌رسیم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره انتقاد برخی مربیان لیگ برتری به کارلوس کی‌روش گفت: به نظر من همه باید به هم احترام بگذارند و من کاری به کی‌روش یا مربی وطنی ندارم اما مربیان بدانند با حرمت‌شکنی به جایی نمی‌رسیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های صبای قم و پدیده مشهد اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ ما پس از وقفه 40 روزه دوباره از سر گرفته می‌شود طبیعی است ناهماهنگی‌هایی وجود دارد که بتدریج حل می‌شود.

وی افزود: در اردوی کیش تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و این اردو در تعطیلات برای ما مفید بود و امیدوارم در بازی فردا با ارائه یک بازی خوب و هدفمند 3 امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به بضاعتی که داشتیم بازیکنان خوبی را جذب کردیم و باید صبرکنیم تا بتدریج بهتر شویم و شرایط تیمی بهتری پیدا کنیم.

تارتار بیان کرد: در خط حمله محمد اوسانی از استقلال صنعتی را جذب کرده‌ایم و جواد کاظمیان، چاخواشویلی، محمد حیدری، سعید مهدی‌پور و حسین کوشکی سایر بازیکنان جدید ما را تشکیل می‌دهند.

وی درباره جدایی مهاجم برزیلی صبای قم عنوان کرد: مارکو با باشگاه توافقی انجام داده بود و با رضایت خاطر جدا شد زیرا مشکلاتی داشت که نمی‌توانست در ایران زندگی کند و ترجیح داد به کشورش برگردد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به مصدومان تیمش تصریح کرد: مصدومیت بازیکنان ما یکی از مشکلات جدی ماست و ابوالفضل ابراهیمی و آمبونو آچیله از قبل مصدوم بودند البته یکی دو مصدوم جزئی داریم به ممکن است به بازی فردا برسند اما محروم نداریم.

تارتار افزود: پدیده در نیم فصل نخست بازی‌های باکیفیتی را پشت سر گذاشت و نفرات خوبی را در نیم فصل جذب کرده و می‌دانیم که گرفتن 3 امتیاز از بازی فردا سخت است.

وی گفت: از همه نظر اردوی خوبی داشتیم ولی زمانی که ما بودیم با تیم‌های لیگ یکی بازی کردیم و این، ضعف اردوی کیش بود اما در مجموع اردوی خوبی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره انتقاد برخی مربیان لیگ برتری به کارلوس کی‌روش خاطرنشان کرد: به نظر من همه باید به هم احترام بگذارند و من کاری به کی روش یا مربی وطنی ندارم اما با تعامل می‌شود برای فوتبال کار کرد و با حرمت شکنی به جایی نمی‌رسیم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon