جایگاه هفت‌ الماس قزوین صدرنشینی جدول لیگ بسکتبال کشور است


جایگاه هفت‌ الماس قزوین صدرنشینی جدول لیگ بسکتبال کشور است

خبرگزاری تسنیم: سرپرست تیم هفت الماس قزوین گفت: تیم هفت‌ الماس قزوین با داشتن بازیکنانی جوان، به قدرت بسکتبال کشور تبدیل می‌شود و جایگاه این تیم صدرنشینی جدول لیگ بسکتبال کشور است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، امید حمیدی عصر امروز در جمع بازیکنان تیم هفت الماس قزوین اظهار داشت: تیم هفت الماس قزوین با توجه به امکانات محدودی که دارد تا به امروز موفق شده نتایج قابل قبولی را در لیگ برتر بسکتبال کشور به دست آورد که این بسیار ارزشمند است.

وی افزود: در تیم هفت الماس قزوین بازیکنان جوان خوبی بازی می‌کنند و تمام این بازیکنان آینده‌دار هستند و ما بر روی این بازیکنان سرمایه‌گذاری کرده‌ایم.

سرپرست تیم هفت الماس قزوین عنوان کرد: این تیم با وجود اینکه با بازیکنانی جوان به میدان رفته ولی توانسته بسیاری از تیم‌های قدرتمند لیگ را شکست دهد که این نشان‌دهنده ظرفیت‌های بسیار بالای تیم هفت الماس قزوین است.

محمد شاهسوند بازیکن تیم هفت الماس قزوین نیز در این جلسه با اشاره به دلایل شکست تیم هفت الماس در برابر برخی از تیم‌های لیگ برتر بیان کرد: ‌کم‌تجربگی عامل شکست هفت الماس در برابر این تیم‌ها بود.

وی افزود: انگیزه بازیکنان تیم هفت الماس نقطه قوتی بود که ما با این انگیزه توانستیم بسیاری از تیم‌‌های خوب لیگ برتر بسکتبال را شکست دهیم و در جمع چهار تیم برتر این لیگ قرار گیریم.

بازیکن هفت الماس قزوین عنوان کرد: در بازی‌های آخر چند نفر از بازیکنان هفت الماس به دلیل آسیب‌دیدگی در ترکیب تیم حضور نداشتند که این مسئله نیز در عملکرد تیم تأثیرگذار بود.

شاهسوند با تأکید بر حمایت مسئولان از تیم هفت الماس قزوین تصریح کرد: از مسئولان می‌خواهیم که این تیم را بیش از پیش حمایت کنند.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon